Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
معضل تأمین قطعات از مکزیک؛

کارخانه های فورد در آستانه تعطیلی قرار گرفتند

شنبه | ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۷ | کد خبر: CP- ۱۵۱۳۵ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت خودروسازی فورد شاید ناچار شود طی روزهای آینده برخی کارخانه های خود در آمریکا را به خاطر نبود قطعات وارداتی از مکزیک تعطیل کند.

به گزارش کارپرس، اعمال محدودیت های ناشی از کرونا در کارخانه های تولید قطعات یدکی در ایالت «چی واوا» مکزیک باعث شده است تا شرکت فورد نتواند قطعات لازم برای خودروهای خود را دریافت کند.

به گزارش بلومبرگ چنانچه این خودروساز نتواند موتورهای لازم برای محصولات خود را از مکزیک وارد کند، شاید ناچار به تعطیلی برخی کارخانه های خود در آمریکا طی روزهای آینده شود.

مکزیک یکی از تأمین کنندگان اصلی قطعات یدکی برای شرکت های خودروسازی آمریکاست و خیلی از خودروسازان کارخانه هایی را در مرز مکزیک به خاطر نیروی کار ارزان پایه گذاری کرده اند.

در ایالت «چی واوا» دولت محلی حضور کارکنان در کارخانه ها را به خاطر شیوع ویروس کرونا به 50 درصد محدود کرده و این در حالی است که کارخانه تولید موتورهای فورد و خیلی از کارخانجات تولید قطعات یدکی در این ایالت واقع هستند.

«کریستوفر لاندائو» سفیر آمریکا در مکزیک روز پنج شنبه عنوان کرد فورد اگر نتواند موتورهای تولیدی در مکزیک را دریافت کند شاید ناگزیر به تعطیلی برخی کارخانه های خود در آمریکا طی روزهای آینده شود.

«کومار گالهوترا» رئیس گروه بازارهای بین المللی و آمریکای فورد نیز اظهار داشت این شرکت با «چند تأمین کننده» طرف است که تحت محدودیت های اعمال شده توسط ایالت «چی واوا» کار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: "از آنجا که کارخانه های آمریکا با 100 درصد ظرفیت کار می کنند، این غیرقابل تحمل است."

این مدیر فورد خاطرنشان کرد: "انتظار نداریم هفته آینده تولید تحت تأثیر قرار بگیرد، اما با این حال به همکاری با مقامات دولتی ادامه خواهیم داد تا راه های ادامه تولید را بررسی کنیم."

براساس این گزارش دولت فدرال مکزیک به خودروسازان و سایر صنایع، چراغ سبز برای ازسرگیری فعالیت ها را نشان داده است اما برخی ایالت های این کشور با افزایش همه گیری کرونا در حال اجرای محدودیت های مخصوص به خود هستند.

سفیر آمریکا در مکزیک اظهار داشت یک مقام ارشد فورد اخیراً نگرانی شرکت بابت تأمین قطعات تولیدی در ایالت «چی واوا» را به وی منتقل کرده است.

«لاندائو» خاطرنشان کرد: "آنها گفته اند که اگر نتوانند قطعات را تأمین کنند احتمالاً از هفته آینده کارخانجات آمریکا را تعطیل می کنند."

منبع: بلومبرگ

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کارخانه های فورد در آستانه تعطیلی قرار گرفتند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است