Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
به کمک فناوری دیجیتال؛

محصولات فولکس واگن را از راه دور بخرید!

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۱ | کد خبر: CP- ۱۴۸۰۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
مشتریان از این پس می توانند بدون حضور فیزیکی در نمایندگی های فروش فولکس واگن، محصولات این خودروساز را با امضای دیجیتال و آنلاین از راه دور خریداری کنند.

به گزارش کارپرس، فولکس واگن اعلام کرد نمایندگی های آن از این پس می توانند امکان خرید و اجاره محصولات این شرکت از راه دور با استفاده از فناوری دیجیتال را در اختیار خریداران قرار دهند.

این خودروساز آلمانی و بازوی مالی آن (VW Credit) به تازگی از یک پلتفرم دیجیتال موسوم به «Sign Anywhere» رونمایی کردند که از امضای دیجیتال اسناد خرید خودرو به جای استفاده از کاغذ و قلم پشتیبانی می کند.

بنابراین مشتریانی که به دنبال خرید یک فولکس واگن جدید هستند اما ترجیح می دهند به دلیل همه گیری کرونا پای خود را در نمایشگاه های خودرو نگذارند، می توانند با بهره گیری از این ابزار محصول مورد نظر را از راه دور خریداری کنند.

براساس این گزارش فناوری جدید فولکس واگن از «تأیید هویت دو مرحله ای» برای تأمین امنیت انتقال داده های حساس استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر این سرویس جدید در 420 نمایندگی فولکس واگن در سراسر آمریکا به مرحله اجرا درآمده در حالی که طرح آزمایشی آن در ماه آوریل در 10 نمایندگی این شرکت آغاز شده بود.

«آنتونی باندمن» مدیرعامل فولکس واگن کردیت در خصوص این طرح جدید گفت: "برنامه ریزی برای اجرای این فناوری دو سال قبل آغاز شد اما از زمانی که شیوع بیماری اتفاق افتاد به این طرح شتاب بخشیدیم تا آن را به ابزاری دائمی برای نمایندگی ها تبدیل کنیم."

فولکس واگن می گوید از زمان اجرایی شدن پلتفرم «Sign Anywhere» تاکنون بیش از 1900 مورد معامله فروش و اجاره خودرو با استفاده از این سیستم اتفاق افتاده است.

فناوری مورد اشاره توسط شرکت نرم افزاری «CDK Global» پشتیبانی می شود و فولکس واگن اولین خودروسازی است که از آن بهره می برد اما این احتمال می رود که با توجه به مزیت های خرید و فروش آنلاین خودرو سایر خودروسازان نیز به این مسیر بپیوندند.

منبع: caranddriver.com

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

محصولات فولکس واگن را از راه دور بخرید!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است