به گزارش کارپرس، رابه از سال ۱۹۸۸ در گروه فولکسواگن فعالیت داشته و پیشتر در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ مدیر فنی سئات بوده است. وی در آخرین مسوولیت خود که حدودا یک سال به طول انجامید مدیر بخش فناوری فولکسواگن بود و گلف جیتیای و هاچبک جدید ایدی ۳ از پروژههای او بهشمار میروند.
را به در مدت حضورش در سئات به تولید آیبیزا و لئون و توسعه خودروهای شاسیبلند این برند کمک کرده است. به علاوه وی تاثیر مستقیمی بر عرضه اولین خودروی تمامبرقی سئات داشته است. آدرین هالمارک، مدیر بنتلی در مورد رابه گفت: «طیف گسترده تجربیات پیشین او شامل توسعه بهترین فناوریها، بسیار برای ما ارزشمند است.»
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان