Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با شیوع کرونا اتفاق افتاد:

توقف طرح واردات نخستین خودروهای چینی به آمریکا

پنج شنبه | ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۳ | کد خبر: CP- ۱۴۶۱۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
طرح واردات نخستین خودروهای چینی تحت برند «زوتی» (Zotye) به آمریکا پس از همه گیری شیوع کرونا متوقف شده است.

به گزارش کارپرس، پس از دهه ها وعده و وعید به نظر می رسید که سرانجام شاهد ورود خودروهای چینی به جاده های آمریکا باشیم اما همه گیری ویروس کرونا طرح های دو طرف را نقش بر آب کرده است.

«HAAH» نام هلدینگ آمریکایی است که قصد داشت براساس یک توافقنامه خودروهای تولید «زوتی» (Zotye) چین را وارد خاک آمریکا کرده و این محصولات را در نمایندگی های سراسر این کشور به فروش برساند.

با این حال «دوک هال» مدیرعامل این هلدینگ خودروسازی روز چهارشنبه خبر داد که طرح واردات کراس اور «زوتی» به طور رسمی متوقف شده است.

«هال» با اشاره به آسیب های بزرگی که فروش «زوتی» از شیوع کرونا در کشور مبدأ آن (چین) متحمل شده است خاطرنشان کرد این شرکت تلاش خواهد کرد قبل از ورود به بازار آمریکا کسب و کار برون مرزی خود را ساماندهی کند.

براساس این گزارش «زوتی» پیشتر با همکاری هلدینگ «HAAL» قراردادی با نمایندگی های مستقر در 100 بازار سراسر آمریکا جهت فروش یک کراس اور اقتصادی تحت برند خود به امضاء رسانده بود.

«هال» اظهار داشت نمایندگی ها همچنان می توانند این همکاری را حفظ کرده و محصولی از یک برند دیگر چینی با عنوان ونتس «Vantas» را به فروش برسانند.

ونتس نام محصول جدید شرکت خودروسازی «چری» چین است که نه تنها قصد فروش این شاسی بلند لوکس در آمریکا را دارد بلکه تصمیم گرفته این محصول را در داخل این کشور تولید کند. البته تاکنون مکان تولید این شاسی بلند چینی در آمریکا مشخص نشده است.

در مورد «زوتی» نیز هنوز امکان واردات این خودرو به آمریکا وجود دارد اما «هال» می گوید دست کم این امر برای چند سال آینده اتفاق نخواهد افتاد.

منبع: CNET

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

توقف طرح واردات نخستین خودروهای چینی به آمریکا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است