Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تصاویر جدید «رولز رویس چینی» لو رفت

چهارشنبه | ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۶ | کد خبر: CP- ۱۴۴۲۲ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
به تازگی تصاویر جدید و مخفیانه ای از خودرو شاسی بلند برقی E115 که به «رولز رویس چینی» معروف است حین تست های جاده ای در چین در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
به گزارش کارپرس، علاقه مندان به خودرو اخیراً تصاویری از جدیدترین محصول شاسی بلند شرکت خودروسازی «هونگ چی» (Hongqi) که به «رولز رویس چینی» معروف است را در شبکه های اجتماعی رؤیت کرده اند.

این سری تصاویر که به صورت مخفیانه در زمان تست های جاده ای از شاسی بلند برقی «E115» در چین گرفته شده، در شبکه های اجتماعی منتشر گردیده است.

از تصاویر جدید چنین برمی آید که این اتومبیل دقیقاً شبیه به کانسپتی است که در سال 2019 در نمایشگاه خودرو گوانگژو عرضه شده بود.

عکس های لورفته از فضای داخل خودرو نشان می دهد که کابین این شاسی بلند مجهز به یک سیستم Infotainment صفحه لمسی، یک داشبور دیجیتال و نیز یک سیستم کنترل جوی صفحه لمسی است. کنسول مرکزی و صندلی های این خودرو برقی دارای پوشش آلکانترا هستند.

نمای جلوی هونگ چی E115 تحت تأثیر جلو پنجره‌ای بزرگ و نوار قرمز مشابه است. کانسپت یاد شده همچنین از رینگ‌ های کرومی بزرگ، دوربین بجای آینه و چراغ‌ های عقب گیرایی سود می‌برد که با میله‌ نورانی ضخیمی به هم متصل شده‌اند. کانسپت هونگ چی فاقد کابینی کامل بوده بنابراین به سختی می‌توان درباره کابین مدل تولیدی نظر داد.

این کانسپت در نمایشگاه فرانکفورت سال پیش با برد 600 کیلومتری و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در کمتر از 4 ثانیه معرفی شده بود که برای خودرویی با این ابعاد تحسین برانگیز است. جزئیات پیشرانه‌ های الکتریکی و باتری بکار رفته در مدل تولیدی هنوز اعلام نشده است.

هونگ چی E115 با دو موتور برقی در چین عرضه خواهد شد: یکی واقع در محور جلویی و دیگری در محور عقبی. قدرت موتور اولی برابر 215 اسب بخار و قدرت موتور دومی نیز برابر 295 اسب بخار خواهد بود.

این موتورها با یک باتری لیتیوم – یون به ظرفیت 92/4 کیلووات بر ساعت کار می کنند که با یک بار شارژ امکان پیمودن مسافت 600 کیلومتر را فراهم خواهد کرد.

احتمال می رود این شاسی بلند برقی که از لحاظ ظاهری شباهت های زیادی به رولزرویس دارد، در نیمه دوم سال به بازار عرضه شود.

محصول برقی E115 بخشی از طرح های شرکت «هونگ چی» برای برقی کردن ناوگان خودروهای آن به شمار می رود.

هونگ چی که در زبان چینی به معنای پرچم قرمز است در سال 1958 توسط گروه FAW (یکی از بزرگ ترین خودروسازان چینی) تأسیس شد و به عنوان یکی از نمادهای حزب حاکم کمونیست چین به شمار می رود.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تصاویر جدید «رولز رویس چینی» لو رفت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است