Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تغییر نام رینگ خودروی مینی بدلیل شیوع کرونا

سه شنبه | ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۰:۲۰ | کد خبر: CP- ۱۴۲۰۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، از جنبه‌های مختلف صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار داده است؛ از کاهش فروش و تعطیلی کارخانه‌ها تا لغو برگزاری نمایشگاه‌های خودرو و رونمایی از مدل‌های جدید. در تازه‌ترین واکنش به این ویروس، برند خودروسازی «مینی» اعلام کرده است نام رینگ ویژه‌ای را که برای نخستین مدل برقی خود طراحی کرده بود تغییر می‌دهد.
به گزارش کارپرس، شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، از جنبه‌های مختلف صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار داده است؛ از کاهش فروش و تعطیلی کارخانه‌ها تا لغو برگزاری نمایشگاه‌های خودرو و رونمایی از مدل‌های جدید. در تازه‌ترین واکنش به این ویروس، برند خودروسازی «مینی» اعلام کرده است نام رینگ ویژه‌ای را که برای نخستین مدل برقی خود طراحی کرده بود تغییر می‌دهد.
 
«چرخ کرونا»؛ نام رینگ ۱۷ اینچی جدید مینی بود که با الهام از پریز‌های برق در بریتانیا طراحی شده است. اما هفته گذشته، پس از توییت یک خبرنگار درباره شانس بد شرکت مینی در انتخاب نام رینگ‌ها، مینی گفت این نام را تغییر می‌دهد. مینی که زیرمجموعه شرکت ب‌ام‌و است، حتی پیش از همه‌گیری ویروس کرونا نیز موقعیت خوبی نداشت
 
 بلاتکلیفی از وضعیت اقتصاد بریتانیا پس از خروج از اتحادیه اروپا، قدیمی‌ شدن مدل‌های مینی و کاهش رونق صنعت خودرو، این شرکت را در موقعیت سختی قرار داده بود.

 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تغییر نام رینگ خودروی مینی بدلیل شیوع کرونا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است