Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
گزارش مشترک رویترز و بلومبرگ منتشر شد

ازسرگیری تولیدات کارخانه های خودروسازی در اروپا

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۷ | کد خبر: CP- ۱۴۱۹۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
با کاهش محدودیت های شیوع ویروس کرونا، فولکس واگن، بی.ام.و و چند خودروساز دیگر اروپایی فعالیت های تولیدی خود را از سرگرفته یا طی روزهای آینده آغاز به کار خواهند کرد.
به گزارش کارپرس، فولکس واگن و بی.ام.و از جمله شرکت های خودروسازی در اروپا هستند که با کاهش مقررات قرنطینه ای مربوط به ویروس کرونا فعالیت های تولیدی خود را از سرگرفته یا به زودی این فعالیت ها را آغاز خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اتونیوز، فولکس واگن قرار است امروز دوشنبه عملیات تولیدی در کارخانه خانگی خود در شهر ولفسبورگ آلمان را از سربگیرد در حالی که بی.ام.و (BMW) نیز عملیات تولید موتور را امروز آغاز خواهد کرد.

براساس این گزارش فولکس واگن روز پنج شنبه تولید هاچ بک برقی ID3 را ازسرگرفت و تحویل این خودرو قرار است طی فصل تابستان در اروپا آغاز شود.

کارخانه این خودروساز در براتیسلاوا که به تولید پورشه، فولکس واگن، شاسی بلندهای آئودی و مینی خودروها می پردازد نیز روز پنج شنبه بازگشایی شد.

در عین حال سایر کارخانه های فولکس واگن در آلمان، پرتغال، اسپانیا، روسیه و آمریکا نیز از حوالی 27 آوریل آغاز به کار خواهند کرد.

به گفته فولکس واگن تا ماه می عملیات تولیدی به تدریج در آفریقای جنوبی، آرژانتین، برزیل و مکزیک آغاز خواهد شد.

برپایه این گزارش با توجه به کاهش آمار ابتلا به ویروس آلمان به فروشگاه های کوچک خرده فروشی نظیر فروشندگان خودرو اجازه داده است با رعایت مسائل فاصله گذاری اجتماعی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

در همین حال بی.ام.و نیز قصد دارد کارخانه ساخت خودروهای رولزرویس در گودوود انگلیس را در تاریخ چهارم می بازگشایی کرده و عملیات تولیدی کارخانه خود در کارولینای جنوبی آمریکا را نیز همان روز ازسربگیرد.

بی.ام.و همچنین در نظر دارد عملیات تولیدی بزرگ ترین کارخانه اروپایی خود در دینگولفینگ آلمان و در منطقه سن لوئیس پوتوسی مکزیک را از روز 11 می آغاز کند.

کارخانه های این خودروساز در شهرهای مونیخ، لایپزیگ و رگنسبورگ پس از 18 می بازگشایی خواهند شد در حالی که کارخانه این شرکت در آکسفورد انگلیس که به تولید خودروهای مینی می پردازد نیز همان روز آغاز به کار خواهد کرد.

طبق این گزارش کارخانه بی.ام.و در شنیانگ چین از 17 فوریه مشغول تولید بوده است.

در همین حال کارخانه های مرسدس بنز دایملر در شهرهای برمن و سیندلفینگن نیز در تدارک افزایش تولیدات خود هستند.

این گزارش می افزاید شرکت فیات کرایسلر اتومبیل تولید «ون» در کارخانه سویل در مرکز ایتالیا را روز دوشنبه (امروز) بازگشایی می کند که قصد دارد با ظرفیت 70 تا 80 درصد تولید را ازسربگیرد.

این خودروساز همچنین درصدد است تا تولید خودروهای هیبریدی در کارخانه اش در ملفی ایتالیا را از روز دوشنبه آغاز کند.

در فرانسه نیز تویوتا کارخانه مونتاژ خود در والنسین را بازگشایی کرده است.

رنو قصد دارد تولیدات خود در کارخانه واقع در فلینز در فرانسه را در روز 28 آوریل آغاز کند جایی که به تولید خودرو کوچک برقی Renault Zoe و هاچ بک کوچک Nissan Micra مشغول است.

با این حال پژو هنوز تاریخی را را برای بازگشایی کارخانه های خود در اروپا اعلام نکرده است.

این در حالی است که نیسان عملیات تولیدی در کارخانه بارسلونا را در تاریخ 4 می شروع خواهد کرد و به علاوه تدابیر ایمنی را در کارخانه خود واقع در ساندرلند انگلیس بکار گرفته است.

در همین حال شرکت ولوو سوئد نیز کارخانه واقع در شهر تورشلاندا را در تاریخ 20 آوریل بازگشایی کرد.

این در حالی است که جگوار لندرور در تاریخ 18 می تولید خودرو در کارخانه های انگلیس و اسلواکی را از سرخواهد گرفت.

ازسرگیری فعالیت خودروسازان اروپایی در حالی است که شرکت های خودروسازی در آمریکا هنوز فعالیت شان را از سرنگرفته اند و صنعت خودروسازی در این کشور تقریباً به حالت تعطیلی درآمده است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ازسرگیری تولیدات کارخانه های خودروسازی در اروپا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است