Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید؛

طراحی پارکینگ مخصوص برای سایبرتراک!

چهارشنبه | ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۲ | کد خبر: CP- ۱۲۹۵۱ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
از رندرهای سدان و اس یو وی سایبری گرفته تا تست های مختلف مقاومت که روی آن انجام شد؛ همگی سایبرتراک تسلا را تبدیل به یک موضوع داغ و پرمخاطب کرده است.
به گزارش کارپرس، قطعا یکی از مهمترین اخبار خودرویی ماه های گذشته مربوط به معرفی وانت سایبری کمپانی تسلا می شود که در گروه خودروی عصرایران نیز بدان پرداختیم. پس از معرفی این خودرو اخبار و حواشی مرتبط با آن متوقف نشد و هر روز از منظری متفاوت مورد توجه قرار گرفت. از رندرهای سدان و اس یو وی سایبری گرفته تا تست های مختلف مقاومت که روی آن انجام شد؛ همگی سایبرتراک تسلا را تبدیل به یک موضوع داغ و پرمخاطب کرده است.

در همین رابطه تصاویری نیز از پارکینگ و ایستگاه شارژ ویژه سایبر تراک با نام سایبانکر منتشر بوده که ایده های آینده نگر طراحان آنرا به نمایش گذاشته است. سایبانکر در واقع یک گاراژ فناورانه است که سقف آن از پنل های خورشیدی تشکیل شده که می تواند انرژی لازم برای شارژ باتری های سایبر تراک را با کمترین دردسری تامین کند.

طراحی سایبانکر با زوایای تیز کاملا از الگوی هندسی سایبر تراک الهام گرفته شده است. هر واحد از سایبانکر 167 متر مربع مساحت دارد که از این فضا 56 متر مربع به محل پارک خودرو اختصاص دارد و فضای باقی مانده به محل استقرار تجهیزات جانبی مرتبط و همچنین یک فضای استراحت برای سرنشینان خودرو مربوط می شود. قیمت سایبانکر هنوز اعلام نشده و انتظار می رود برای اوائل سال 2020 اطلاعات دقیق تری در این رابطه منتشر شود.

tesla parking 09 27 1tesla parking 09 27 2tesla parking 09 27 3tesla parking 09 27 4tesla parking 09 27 5tesla parking 09 27 6tesla parking 09 27 8

منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طراحی پارکینگ مخصوص برای سایبرتراک!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است