وی در جریان مراسم بازگشایی دفتر جدید تویوتا در شهر توکیو ژاپن عنوان کرد که اپراتورهای این خودروها، میتوانند مقصد و زمان رسیدن این خودروها کنترل و شرایط فنی آنها را نیز زیر نظر بگیرند. کافنر با اشاره به سطوح مختلف فناوری خودران و شرایطی که در آن، خودرو میتواند به طور کامل اتوماتیک و بدون نیاز انسانها حرکت کند، اعلام کرد که دستیابی به سطح 4 فناوری خودران زمانبر است و اما این شرکت تلاش میکند تا بتواند بزودی به این خواسته خود دست یابد.
تویوتا قصد دارد تا اولین اتومبیل خودران مجهز به سطح 2 این فناوری را که قادر به رانندگی خودران در بزرگراههاست، در آینده نزدیک رونمایی کند. این محصول در راستای استراتژی تویوتا برای تولید اتومبیلهای تمام خودران در طی چند سال آینده است.
تویوتا و شرکایش همانند Denso Corp، به نسبت دیگر شرکتها، نگاه جدیتری به فناوری خودران و همچنین ظرفیتهای هوش مصنوعی دارند و اهداف بلندپروازانهای را در برای دستیابی در آینده، در ذهن خود میپرورانند.
یکی از مهمترین و جدیترین رقبای توییتر، شرکت تسلاست که یکی از پیشگامان این عرصه به شمار میرود. اما تصادفهای اخیرا اتومبیلهای خودران تسلا، دردسرهایی را برای این شرکت بوجود آورده و نشان میدهد که تا چه اندازه، فناوری خودران پیچیده است و به توسعه بیشتری نیاز دارد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان