به گزارش کارپرس، اکنون اما گزارشها حاکی از آن است که شرکتهایی نظیر فولکسواگن، بیامو، تویوتا و نیسان بهطور مشترک در حال مذاکره با دولتها هستند تا واردات این دست از خودروها کاهش یابد و خودروسازی محلی نیز شکوفا شود. بهگزارش رویترز خودروسازان محلی که در کشورهایی مانند کنیا، نیجریه و غنا اقدام به مونتاژ خودرو کنند، میتوانند از معافیتهای طولانیمدت برخوردار شوند.
توماس شفر، رئیس بخش تجاری فولکسواگن در آفریقا میگوید که پتانسیل بخش زیر صحرای آفریقا میتواند سالانه تا ۴ میلیون خودرو در سال افزایش یابد، درحالیکه اکنون این میزان تنها ۴۲۰ هزار دستگاه در سال است. اما رسیدن به این هدف نیازمند کاهش قیمت خودروهای جدید و کوتاه کردن دست قاچاقچیان و دلالان خواهد بود.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان