Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
پس از انجام تست های سنگین:

مرسدس کلاسG، تاراکو و هونداCR-V پنج ستاره شدند

شنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳ | کد خبر: CP- ۱۰۰۷۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
سئات تاراکو قدرت 84 درصدی خود در حفاظت از کودکان نشان داد و 79 درصد از امتیازات را در حفاظت از عابران پیاده و تجهیزات ایمنی- کمکی به دست آورد.
به گزارش کارپرس، مرسدس‌ بنزهای جدید کلاس G، سئات تاراکو و هوندا CR-V تست موسسه "یوروو NCAP" (برترین موسسه تست ایمنی خودرو در اروپا) را به آسانی و با بهترین نتیجه ممکن پشت سر گذاشتند.

آفرودر جدید G350d بنز در این تست بالاترین رتبه یا همان 5 ستاره ایمنی را به دست آورد و کارشناسان این موسسه "عملکرد تاثیرگذار را در هر 4 حوزه اساسی مورد نظرشان" در بنز کلاس G350d تائید کردند.

car tasadof 12 11 1

 car tasadof 12 11 4 copy

این SUV نود درصد امتیاز در بخش محافظت از سرنشینان بزرگسال، 83 درصد امتیازات در حفاظت از کودکان، 78 درصد در بخش حفاظت از عابران پیاده و 72 درصد امتیاز کارکرد تجهیزات ایمنی- کمکی را به دست آورد.

هوندا CR-V نیز به دلیل طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های فعال ایمنی و ساختار بدنه منحصر به فرد و "پیشرو بودن در استحکام و سختی" موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شد.

car tasadof 12 11 3

نسخه 2 لیتری هیبریدی در تست ایمنی "یورو انکپ" موفق به کسب 93 درصد امتیازات در حفاظت از سرنشینان بزرگسال و 83 درصد امتیازات در حفاظت از کودکان شد. این خودرو 70 درصد امتیازات حفاظت از عابران پیاده و 76 درصد تجهیزات ایمنی کمکی را به دست آورد.

سئات تاراکو که نسخه‌ای اسپانیایی فولکس‌واگن تیگوان و اشکودا کودیاک محسوب می‌شود امتیاز 97 درصدی در حفاظت از سرنشینان بزرگسال را به دست آورد. سئات تاراکو قدرت 84 درصدی خود در حفاظت از کودکان نشان داد و 79 درصد از امتیازات را در حفاظت از عابران پیاده و تجهیزات ایمنی- کمکی به دست آورد.

car tasadof 12 11 2

منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مرسدس کلاسG، تاراکو و هونداCR-V پنج ستاره شدند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است