بیش از چهار سال طول کشید تا پژو ۳۰۰۸ فیسلیفت شود. مانند اکثر پژوها این کراس اوور خانوادگی هم به گونهای ساخته شده که برخی ویژگیهای ورزشی را به نمایش میگذارد.
غولهای خودروساز در واکنش به دو تغییر در بازار جهانی خرید خودرو، مدل جدید فروش را با سرعت بالا به اجرا درآوردهاند. برندهای خودروسازی برای حل مساله رکود خرید و همچنین تطبیق با سبک جدید زندگی در شهرهای متراکم، بخشی از بازار خود را به «فروش خدمت» به جای «فروش مالکیت» اختصاص دادهاند. «خودروی اشتراکی» را استارتآپها راهاندازی کرده بودند.