وي افزود: امروزه استفاده از روشهاي نوين در حوزه بازاريابي و امور مشتريان با استفاده از دانش روز از جمله اموري است كه بايد بيش از گذشته در صنايع خودروسازي مورد توجه قرار گيرد كه مجموعه گروه سايپا با درك اين موضوع، به دنبال استقرار روش هاي نوين است.
به گفته مديرعامل گروه خودروسازي سايپا اين مجموعه باتوجه به برنامه ريزي براي الگوبرداري از دانش روز جهاني، همكاري با برندهاي معتبر بين المللي و تلاش براي طراحي و ساخت محصولات جديد مبتني بر دانش روز، در مسير تبديل شدن به يك خودروساز جهاني گام بر مي دارد و لازمه اين امر را نيز توسعه همكاري با مراكز علمي و پژوهشي كشور مي داند.
جهرودي همچنين به لزوم هم افزايي ميان صنعت و دانشگاه اشاره كرد و گفت: دانشگاهيان و محققان مراكز پژوهشي كشور، مدل هاي متنوعي را در عرصه مديريت و بنگاه داري از كشورهاي پيشرفته اقتباس كرده و با بومي سازي آن ها، مشاوران مناسبي براي مديران كشور هستند كه سايپا به دنبال استفاده از اين تجربيات است.
در اين ديدار همچنين برخي از استادان دانشگاه ها و محققان مراكز علمي به بيان ديدگاه هاي خود در زمينه همكاري با صنعت خودروسازي پرداختند.
گفتني است اين هيأت در پايان از خطوط توليد سايپا بازديد كرده و در جريان توانمنديها و فعاليتهاي اين مجموعه در زمينه توليد خودرو قرار گرفتند.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان