Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

صعود فولکس واگن ، افت پورشه

دوشنبه | ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۰ | کد خبر: CP- ۲۱۶۳۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
پورشه از افت چهاردرصدی تحویل در سه ماه اول خبر داد.این شرکت با اشاره به بازار چالش‌برانگیز چین و تاخیر در تحویل کالاهای گمرکی در آمریکای شمالی اعلام کرد در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ نسبت به سال ۲۰۲۳، چهار درصد خودروهای کمتری در سطح جهان تحویل داده است.
به گزارش خودروپرس،  پورشه اعلام کرد تحویل جهانی ۷۷هزار و ۶۴۰ خودرو در سراسر جهان بود که در چین و آمریکای شمالی به‌ترتیب ۲۴ و ۲۳درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
 
طبق گزارش رویترز، تحویل در آلمان ۳۷درصد افزایش یافت و به ۱۱هزار و ۲۷۴ دستگاه رسید. پورشه در همین مدت ۱۶هزار و ۳۴۰ دستگاه در چین و ۱۵هزار و ۸۷ دستگاه در آمریکای شمالی تحویل داده است. همچنین گروه خودروسازی فولکس‌واگن تحویل خود را در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ با سه درصد افزایش به ۲.۱میلیون دستگاه رساند.

خودروساز آلمانی فولکس‌واگن با افزایش اندکی در تحویل خودرو در سه ماه اول سال مواجه شد، زیرا در چین و همچنین آمریکای شمالی و جنوبی رشد داشته است. بر اساس گزارش رویترز، فولکس واگن در مجموع ۲.۱میلیون دستگاه خودرو در سه ماه اول تحویل داده است که نشان‌دهنده افزایش ۳.۱درصدی نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته است. این روند، هشت درصد در چین، ۱۴درصد در آمریکای جنوبی و پنج درصد در آمریکای شمالی افزایش یافته است.

 
 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

صعود فولکس واگن ، افت پورشه

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است