کراس‌ترک‌های هیبریدی ۲۰۱۹، دست به دامن پلت‌فرم های تویوتا

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۳ | کد خبر: CP- ۶۴۰۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
این کمپانی در ادامه تاکید می‌کند که این خودرو می‌تواند کاملا الکتریکی یا در ترکیب موتور بنزینی و الکتریکی ارائه شود. سوبارو رسما اعلام کرده قصد دارد نخستین مدل پلاگین هیبرید خود را تولید کند.
به گزارش کارپرس، قرار است این "کراس‌ترک هیبریدی سوبارو"، تا پایان سال جاری در آمریکا وارد بازار فروش شود. این خودرو پس از ورود به بازار به یکی از "پیشرفته‌ترین خودروهای سازگار با محیط زیست" در میان کراس‌اوورها تبدیل می‌شود.

این کمپانی از جزئیات و مشخصات این خودرو سخنی به میان نیاورده است. با این وجود تائید کرده که این مدل روی پلت‌فرم جهانی سوبارو سوار شده و در یک ساختار هیبریدی و الکتریکی ساخته می‌شود. در حالیکه سوبارو از پلت‌فرم خاص برای این شاسی‌بلندش استفاده می‌کند و از موتورهای باکسر 4 سیلندر بهره می‌گیرد، کراس‌ترک از سامانه هیبریدی پلاگین تویوتا بهره خواهد برد.

سوبارو در این خصوص اعلام کرده که تمامی کراس‌ترک‌های "آل‌ویل‌درایو" شرکتش از قابلیت‌های نسخه استاندارد کراس‌ترک بهره می‌برند و در مدل جدید قابلیت بهره‌وری سوخت نیز به آن اضافه شده است. کمپانی در ادامه تاکیید می‌کند که این خودرو می‌تواند  کاملا الکتریکی یا در ترکیب موترو بنزینی و الکتریکی ارائه شود.

کراس‌ترک‌های سوبارو از ظاهر منحصر به فرد که بازتاب دهنده قدرت سازگار با محیط زیست است و قرار است در انتهای سال جاری به نمایش درآید.

در حالیکه که سوبارو از جزئیات خودرو حرفی به میان نیاورده، یکی از مقامات ارشد این شرکت پیشتر از شباهت عملیاتی این خودرو به تویوتا پریوس پرایم صحبت کرده بود.

تویوتا مالک 17 درصد از سهام سوبارو است و علاوه بر این، سوبارو برای تولید مشترک خودروهای الکتریکی به جمع شرکت های تویوتا، مزدا و دنسو محلق شده است.

معرفی خودروی پلاگین هیبرید سوبارو به معنای پایان تولید مدل های توربو دیزل است که قرار است در سال 2020 از رده خارج شوند. پلتفرم همه جانبه سوبارو رکن اصلی تولید خودروهای الکتریکی است.

این مدل سوبارو که در ژاپن ساخته شده و به آمریکا صادر خواهد شد از پلت‌فرم همه جانبه سوبارو استفاده خواهد کرد که در مدل های ایمپرزا و اسنت نیز وجود دارد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کراس‌ترک‌های هیبریدی ۲۰۱۹، دست به دامن پلت‌فرم های تویوتا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

عکس

گزارش تصویری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران (2)
گزارش تصویری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران (2)