گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام به اجرای طرح " بهار تا بهار" با هدف مساعدت در بخشودگی خسارت تاخیر مشتریان کرده است.
با وجود نوسان تند قیمت ها در بازار خودرو به استناد مصوبه بیمه شخص ثالث، تمامی خودروها با هر قیمتی فقط امکان پوشش بیمه ای تا سقف مشخصی که برای امسال ۲۲۰ میلیون تومان بود را داشته و مابقی مشمول پرداخت خسارت نبود که به زیان خودروهای با قیمت بیش از سقف تعیین شده (غیرمتعارف یا لوکس) تمام می شد، این در حالی است که بیمه مرکزی وعده داده با رایزنی های صورت گرفته از سال آینده تمامی خودروها تا سقف پوشش بیمه ای انجام شده خسارت دریافت کنند.
بیست و دومین دوره رنکینگ اسنوکر آقایان از 21 بهمن ماه 1399 آغاز و به مدت 3 روز ادامه می یابد. 32 قهرمان برتر آسیا و جهان در این مسابقه شرکت می نمایند و شرکت مدیران خودرو تنها اسپانسر رسمی این مسابقه است.
همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه فرارسیدن سالروز چهل و دومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بهره برداری از طرح های توسعه محصول، زیرساختی، خدماتی و فرهنگی زامیاد آغاز شد.
دولت و مجلس شورای اسلامی در حالی موافق ادامه نرخگذاری دستوری خودرو نیستند که این روزها تعیین شیوه جایگزین، به محل اختلاف آنها تبدیل شده است. طی چند ماه گذشته تصمیمگیری درباره تداوم یا حذف نرخگذاری دستوری خودرو، به سوژهای داغ در دولت و مجلس شورای اسلامی تبدیل شده و هر کدام طرحهایی اختصاصی در این مورد تدوین کردهاند
بازار خودروی کشور تحت تاثیر عوامل گوناگون نوسانات بسیاری را به خود دیده و همچنین افزایش قیمت بسیار بالایی را در طول سالهای اخیر تجربه نموده که این امر سبب شده تا امکان خرید خودرو سخت و مشکل شود.
«جهش تولید خودرو با زور تسهیلات بانکی» از نگاه کارشناسان نوعی «دوپینگ کارخانهای» است که در نهایت، نه تولید رونق میگیرد و نه بازار مصرف از عواید احتمالی آن نفع میبرد. بدهی انباشته و زیان تولید در خودروسازیها که ریشه در سیاست غلط حاکم بر این صنعت دارد، باعث انحراف تسهیلات از مسیر تولید میشود.