به گزارش کارپرس،طبق اطلاعات به دست آماده توسط سیستم ملی نمونهبرداری خودرو، حدود ۳ مورد از هر ۱۰ تصادف بهدلیل برخورد ثانویه با وسیله نقلیه یا دیگر اجسام اتفاق میافتد. در هنگام تصادف در برخورد اول سیستم هیوندای سعی در شناسایی موقعیت افراد دارد که اغلب بهدلیل تاثیر اولین ضربه در وضعیت نشستن مناسبی قرار ندارند، سیستم ثانویه سریعتر از سیستم کیسه هوای اولیه عمل میکند و هیوندای برای تنظیم دقیق شدت برخورد مورد نیاز جهت عملکرد مناسب، بهسختی تلاش کرده است.
هیوندای بهدنبال این است تا با طراحی و ساخت این سیستم، پس از اولین ضربه در تصادفات، ایمنی خودرو و سرنشینان را حفظ کند. این خودروساز بر این باور است که تصادفات چند برخوردی بسیار شایع هستند؛ بنابراین افزایش ایمنی پس از تصادفات اولیه بسیار مهم است.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان