Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ارتقاء تکنولوژی تولید رنگ‌ در خودروهای فراری

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۵۰ | کد خبر: CP- ۷۴۱۳ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
فراری یکی از این خودروسازهاست که برای ساخت رنگی ارزانتر و افزایش کیفیت آن قدمی پیشرو برداشته و قصد دارد پالت رنگش را جالب‌تر و متنوع‌تر ارائه کند.
به گزارش کارپرس،اگر رنگ یک خودروی 25 ساله قرمر را چک کنید، شاید در نگاه اول مسئله خاصی یه نظر نیاید، اما چنین خودرویی می‌تواند با سایش همراه بوده و شما را به فکر یک پولیش بیندازد. از طرفی رنگ‌ها در طول زمان پوسته پوسته شده و همواری خود را از دست می‌دهند. البته این مسئله ارتباط مستقیمی به خودروسازها و تکنولوژی مورد استفاده آنها در رنگ‌آمیزی دارد که تا چه حد موفق به حفظ کیفیت رنگ هستند.
 
رنگ خودرو همیشه یک عامل سخت و بیرونی برای محافظت از لایه خارجی اتومبیل نیست و گاهی ساختارهای دیگری از خودرو زیر رنگ شکل گرفته یا پخته می‌شوند. برخی از خودروسازان تلاش دارند تا اصول اولیه فناوری‌های رنگ خود را حفظ کنند اما برخی دیگر تلاش دارند به شیوه‌ای امن تکنولوژی‌های دیگری را در ساختارهای خود بپذیرند و فرمول‌های جدید در این راه خلق کنند.

 فراری یکی از این خودروسازهاست که برای ساخت رنگی ارزانتر و افزایش کیفیت آن قدمی پیشرو برداشته و قصد دارد پالت رنگش را جالب‌تر و متنوع‌تر ارائه کند.

فراری در این روش با مشارکت متخصصان موسسه رنگ PPG  روشی را توسعه داده که این سیستم به خودروساز اجازه می‌دهد رنگ را به جای 150 درجه در 100 درجه بپزد. این روش به معنای صرفه‌جویی بیشتر در انرژی  و هزینه است. فناوری‌های قبلی معرفی شده در سال گذشته تضاد قابل ملاحظه‌ای با سیستم‌های محیط زیستی داشته و دوستدار محیط زیست محسوب نمی‌شدند.

این روش یک دستاورد خوب برای فراری دارد و آن پخت فیبر کربن و عناصر کامپوزیتی در زیر پوسته است. با این روش فراری این فرآیند را به صورت پکپارچه انجام خواهد داد و نتیجه به دست آمده از میزان صرف زمان و کیفیت بسیار بهتر از روش قبلی خواهد بود.

از دیگر سو فراری امکان ترکیب پوشش‌های مات و براق با یکدیگر و آفرینش 61 ترکیب را می‌یابد. چنین فناوری می‌تواند در آینده ظاهر دنیای فراری‌ها را متحول کند.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارتقاء تکنولوژی تولید رنگ‌ در خودروهای فراری

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است