Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

پارکینگ خودروهای پرنده در ژاپن ساخته می‌شود

دوشنبه | ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۲ | کد خبر: CP- ۲۰۷۸۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکت هواپیمایی ژاپن با همکاری دو شرکت املاک مشغول سخت خودروهای پرنده‌ است که احتمالا نخستین پروازهای آزمایشی خود را در سال ۲۰۲۴ انجام خواهند داد.

به گزارش خودروپرس، از نخستین نشانه‌های مهم تحقق این آرزوی دیرین، برنامه ساخت پارکینگ‌هایی بر فراز آسمان‌خراش‌های ژاپن برای خودروهای پرنده است.

بخشی از توافق شرکت املاک میتسوبیشی با شهرداری توکیو این است که از سقف‌های آسمان‌خراش‌های میتسوبیشی در محله مارونوچی توکیو برای ساختن این پارکینگ‌ها استفاده شود.

شرکت املاک میتسوبیشی ۸۵ سال پیش بنیان نهاده شد و از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساخت‌و‌ٔساز ملک و املاک در ژاپن است. این شرکت بیرون از توکیو و در حومه‌ها نیز پارکینگ‌هایی در اختیار دارد که می‌توانند به کار آیند.

این شرکت بخشی از گروه بزرگ‌تر میتسوبیشی است که بیش از ۱۵۰ سال سابقه دارد و در زمینه‌های مختلفی، از اتومبیل تا غذا، معدن، نفت و مواد شیمیایی فعالیت دارد. 

دولت ژاپن امیدوار است که تولید اتومبیل‌‌های پرنده تا زمان نمایشگاه جهانی اوساکا در که سال ۲۰۲۵ برگزار خواهد شد، عملیاتی شوند و به صورت «تاکسی» در اختیار عموم قرار بگیرند.

ژاپن همچنین می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ از پهپادهایی استفاده کند که قادر به حمل بارهای سنگین باشند. وزارت اقتصاد، بازرگانی و صنعت ژاپن عکس‌هایی منتشر کرده است که از چشم‌انداز آن در زمینه اتومبیل‌‌های پرنده و پارکینگ‌های هوایی آن‌ها خبر می‌دهند.

اتومبیل‌‌های پرنده قرار است قبل از هر چیز به مقاصد شلوغی مثل فرودگاه‌ها و اماکن محبوب گردشگری خدمات دهند و از حجم ترافیک بکاهند.

طبق تخمین موسسه پژوهش یانو در ژاپن، ارزش بازار جهانی اتومبیل‌‌های پرنده تا سال ۲۰۵۰ از ۹۰۰ میلیارد دلار فراتر خواهد رفت. 

منبع: newsonjapan 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پارکینگ خودروهای پرنده در ژاپن ساخته می‌شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است