Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

فناوری شارژ بی‌سیم در نسخه به روز فولکس تیگوان

یکشنبه | ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۷ | کد خبر: CP- ۲۰۷۵۵ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
فولکس‌واگن نسخه به روز شاسی بلند تیگوان را با فناوری‌های پیشرفته، قابلیت‌های ایمنی و امکان شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند در هند عرضه کرده است.

به گزارش خودروپرس، شرکت فولکس‌واگن هند اخیراً نسخه به روز تیگوان را در این کشور عرضه کرد. این مدل دارای فناوری و قابلیت‌های ایمنی بهبودیافته همراه با فضای داخلی اصلاح‌شده است.

نکته قابل توجه اینکه اکنون این شاسی بلند قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد که به سرنشینان اجازه می‌دهد به راحتی گوشی‌های خود را در حین حرکت خودرو شارژ کنند.

تیگوان به روز همچنین از فناوری پیشرفته دستیار پارک (Park Assist) برخوردار شده، یک سیستم دستیار کمک راننده (ADAS) سطح 1 که به رانندگان کمک می‌کند تا بدون زحمت در فضاهای تنگ و شلوغ پارک کنند.

به علاوه آخرین نسخه از این شاسی بلند با استانداردهای RDE مطابق دارد و از انطباق با جدیدترین استانداردهای آلایندگی اطمینان حاصل می‌کند.

فولکس‌واگن سیستم هشداردهنده کمربند ایمنی عقب را در تیگوان اضافه کرده و در عین حال این شاسی بلند به قابلیت‌های ایمنی دیگری همچون شش کیسه هوا، سیستم ترمز ضدقفل (ABS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، تنظیم ضد لغزش (ASR)، قفل دیفرانسیل الکترونیکی (EDL)، دستیار حرکت در سربالایی، کنترل فرود از تپه، کنترل گشتاور کشش موتور، سیستم کنترل فشار باد لاستیک (TPMS )، سه پشتی سر در عقب، کمربند ایمنی سه نقطه‌ای، سیستم ثابت‌سازی صندلی کودک ISOFIX و سیستم‌های هشدار راننده نیز مجهز شده است.

مشتریان این فرصت را خواهند داشت تا نسحه به روز تیگوان را از 157 نمایندگی و 124 مرکز خدمات فولکس‌واگن واقع در 115 شهر در سراسر هند خریداری کنند.

به علاوه، مشتریان این امکان را دارند که نوع Elegance شاسی بلند تیگوان را انتخاب کنند که به موتور 2 لیتری TSI همراه با گیربکس هفت سرعته DSG 4MOTION مجهز است.

فولکس واگن ادعا می کند که این موتور مصرف بهینه سوخت 13.54 کیلومتر در لیتر را ارائه می دهد که توسط ARAI تایید شده و نشان‌دهنده افزایش هفت درصدی است.

این مدل مجهز به قابلیت‌های پیشرفته فناوری است که راحتی و آسایش را برای مالکان افزایش می‌دهد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به سیستم روشنایی هوشمند IQ. LIGHT و کنترل‌های کاربرپسند در کابین سفارشی و راننده محور است.

همچنین این SUV از یک صندوق عقب جادار 615 لیتری بهره می‌برد که با فشار یک دکمه به راحتی باز و بسته می شود.

منبع: timesnownews

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فناوری شارژ بی‌سیم در نسخه به روز فولکس تیگوان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است