Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ساخت ایمن‌ترین صندلی ماشین کودک جهان

یکشنبه | ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۸ | کد خبر: CP- ۲۰۵۳۳ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکتی با عنوان «Babyark» ادعا می‌کند که ایمن‌ترین صندلی خودرو کودک جهان مجهز به فناوری‌های نوین را تولید کرده است.

به گزارش خودروپرس، سازنده آمریکایی می‌گوید این صندلی کودک از بهترین مواد و فناوری استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که کودک در ایمن‌ترین فضای ممکن در داخل خودرو قرار گرفته است.

صندلی ماشین کودک فوق از یک قاب فیبر کربنی با پایه جاذب انرژی و سیم‌پیچ‌های فولادی بهره می‌برد که در صورت ضربه، حرکت رو به جلوی صندلی را کاهش می‌دهد.

محافظت این صندلی در برابر ضربات جانبی از استخوان‌های بشقاب‌مانند یک دارکوب الهام گرفته شده است در حالی که پشت سری صندلی از پلمیز ضدضربه D30 استفاده می‌کند.

شکل کلی این صندلی از یک تخم مرغ الهام گرفته شده است.

Babyark child car seat2

در کنار مواد های‌تک، صندلی کودک Babyark دارای 14 حسگر از جمله شتاب‌سنج و ژیروسکوپ است که به والدین می‌گوید آیا ادامه استفاده از صندلی پس از وقوع تصادفات بی‌خطر است یا خیر.

این سیستم همچنین به والدین توصیه می‌کند که صندلی ماشین کودک را به درستی در داخل خودرو نصب کنند.

به علاوه این صندلی ماشین از طریق یک اپلیکیشن به گوشی والدین متصل می‌شود و به آنها درباره جا گذاشتن کودک در داخل ماشین هشدار می‌دهد.

صندلی کودک Babyark می‌تواند برای کودکانی تا قد 49 اینچ (4 فوت) که بین 1.8 تا 29 کیلوگرم وزن دارند، مناسب باشد. این صندلی را می‌توان هم در جلو و هم در عقب ماشین نصب کرد.

شرکت Babyark که زاییده فکر طراح خودرو آمریکایی فرانک استفنسون است می‌گوید صندلی ماشین کودک آن بیش از 200 تست تصادف را برای ارزیابی و تحلیل آسیب‌های وارده به سر و قفسه سینه کودکان پشت سر گذاشته است.

این شرکت همچنین مدعی است که صندلی کودک آن برخلاف سایر صندلی‌های موجود در بازار، تاریخ انقضا ندارد چرا که این صندلی از فیبر کربن و فولاد ساخته شده که به مرور زمان از بین نمی‌رود.

این محصول در حال حاضر با قیمت اولیه 990 دلار پیش‌فروش می‌شود. تحویل آن از 31 می 2023 وعده داده شده است. شرکت سازنده می‌گوید صندلی Babyark با نزدیک به 80 درصد از خودروهای موجود در بازار سازگاری دارد.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ساخت ایمن‌ترین صندلی ماشین کودک جهان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است