Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

فروش نرم‌افزار تمام خودران تسلا متوقف شد

پنج شنبه | ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۷ | کد خبر: CP- ۲۰۵۰۱ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکت تسلا موقتاً فروش نرم‌افزار تمام خودران (FSD) به کاربران جدید را تا زمان رفع ایرادات نرم‌افزاری متوقف کرده است.

به گزارش خودروپرس، پس از فراخوانی بیش از 360 هزار خودروی الکتریکی تسلا در آمریکا و کانادا به دلیل ایرادات FSD، تسلا موقتاً فروش نسخه بتای این نرم‌افزار به کاربران جدید را متوقف کره است.

تسلا در صفحه پشتیبانی جدید خود اعلام کرد موارد نصب جدید یا معوقه نسخه بتای FSD (یک سیستم دستیار راننده پیشرفته که 15 هزار دلار قیمت دارد) تا زمان انتشار یک آپدیت نرم‌افزاری بی‌سیم که ایرادات را برطرف کند، متوقف خواهد شد.

این علاوه بر کاربران جدید شامل افرادی است که هزینه مربوط به نرم‌افزار FSD را قبلاً پرداخت کرده اما هنوز آپدیت نرم‌افزاری را دریافت نکرده‌اند.

در عین حال کاربرانی که این نرم‌افزار در خودروهایشان فعال است همچنان می‌توانند به استفاده از آن ادامه دهند، اما احتمالاً هیچ آپدیت جدیدی را دریافت نخواهند کرد.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا (NHTSA) اخیراً پس از ابزار نگرانی‌ در مورد ایمنی خودروهای تسلا این شرکت را مجبور به فراخوانی بیش از 360 هزار خودروی مجهز به FSD در آمریکا و کانادا کرد.

لازم به ذکر است که همه خودروهای تسلا به یک سیستم دستیار راننده استاندارد با عنوان اتوپایلوت مجهز هستند. اما کاربران با پرداخت 15 هزار دلار اضافی می‌توانند سیستم تمام خودران یا FSD را خریداری و نصب کنند، سیستمی که به گفته ایلان ماسک مدیر تسلا در آینده می‌تواند قابلیت‌های رانندگی تمام خودران را ایجاد کند.

البته این سیستم هنوز با قابلیت‌های تمام خودران فاصله دارد و در مواقع لازم راننده باید آماده در دست گرفتن کنترل خودرو باشد.

منبع: techcrunch

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش نرم‌افزار تمام خودران تسلا متوقف شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است