Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تجهیز مرسدس بنز به ابزار ویدیوکنفرانس سیسکو

سه شنبه | ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۷ | کد خبر: CP- ۲۰۴۸۹ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکت سیسکو در حال همکاری با مرسدس بنز است تا ابزار ویدیوکنفرانس خود (وبکس) را به داشبورد خودروهای مرسدس اضافه کند.

به گزارش خودروپرس، این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که با هدف تبدیل خودرو به یک دفتر کار سیار، ابزار وبکس (Webex) را به داشبود خودروهایی که طی هفته‌های آینده وارد نمایندگی‌های فروش می‌شوند، اضافه خواهد کرد.

براساس این گزارش خودروی مرسدس بنز کلاس E مدل 2024 قرار است به وای‌فای و اتصال داده سلولی مجهز شود، به این معنا که رانندگان می‌توانند برنامه وبکس را دانلود و بدون نیاز به تلفن همراه مستقیماً روی صفحه لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی خودرویشان اجرا کنند.

البته به عنوان یک اقدام احتیاطی و ایمنی، کاربران هنگام حرکت وسیله نقلیه فقط می‌توانند از قابلیت صدای نرم‌افزار استفاده کنند اما در زمان پارک خودرو قادر خواهند بود تا از تمام ویژگی‌های آن از جمله شرکت در جلسات ویدیویی، رونویسی خودکار، اشتراک‌گذاری محتوا و ری‌اکشن‌ها استفاده نمایند.

کار از منزل یا دورکاری که در نتیجه همه‌گیری کرونا رواج پیدا کرد، باعث رشد و تقویت پلتفرم‌های ویدیوکنفرانس از قبیل وبکس، زوم و مایکروسافت تیمز شد اما از زمان لغو قرنطینه‌ها این رشد کاهش یافته و شرکت‌ها به دنبال فرصت‌هایی برای گسترش دوباره آن هستند.

برای مثال شرکت زوم با تسلا همکاری کرده تا خودروهای آن را به ابزارهای ویدیوکنفرانس خود مجهز کند و سیسکو نیز قصد دارد مشارکت‌های دیگری را با شرکت‌ها در خلال کنفرانس تلکام MWC در بارسلونا اعلام کند.

از جمله این همکاری‌ها مشارکت با سامسونگ برای اضافه کردن ابزار وبکس در گوشی‌ها پرچمدار آن و دیگری همکاری با اینتل برای 5G خصوصی است.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تجهیز مرسدس بنز به ابزار ویدیوکنفرانس سیسکو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است