Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تبدیل تسلا به کنسول ۱۰۰ هزار دلاری بازی‌های خانگی!

چهارشنبه | ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۳ | کد خبر: CP- ۲۰۲۳۳ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
حال که تسلا امکان اجرای بازی‌های «استیم» را بر روی جدیدترین مدل‌های جدید خود فراهم کرده است، عملاً می‌توان این خودروها را به یک کنسول یا رایانه بازی‌های خانگی نیز تبدیل کرد.

به گزارش خودروپرس، تسلا اخیراً بروزرسانی جدیدی را منتشر کرد که براساس آن امکان اجرای انواع بازی‌های ویدیویی «استیم» (Steam) در داخل خودروهای جدید مدل S و مدل X فراهم شده است.

برای این منظور خودروساز آمریکایی یک رایانه جدید با قابلیت‌هایی مشابه با جدیدترین نسل از کنسول‌ها یا رایانه‌های بازی را در داخل خودروهای خود گنجانده است.

به این ترتیب صاحبان خودرو می‌توانند هنگام توقف یا پارک وسیله نقلیه خود با استفاده از یک کنترلر بازی‌های استیم را مستقیماً در نمایشگر خودرو یا صفحه نمایش صندلی عقب اجرا کنند.

اما حال که تسلا سرویس استیم بتا (Steam Beta) را در خودروهای خود راه‌اندازی کرده، این امکان فراهم شده تا مدل S و مدل X به رایانه یا کنسول اجرای بازی‌های خانگی تبدیل شوند.

یکی از مالکان تسلا با ارسال ویدیویی بر روی ردیت نشان داد که اپلیکیشن استیم تسلا را می‌توان از طریق برنامه «Steam Link» به اپل تی‌وی (Apple TV) متصل کرد.

در این صورت کاربران می‌توانند بازی‌هایی که بر روی رایانه تسلا اجرا می‌شود را در صورت تمایل روی هر صفحه تلویزیون متصل به یک اپل تی‌وی در داخل خانه‌هایشان نیز به اجرا درآوردند.

در نتیجه تسلا عملاً به یک کنسول بازی در داخل خانه تبدیل می‌شود و کاربران بدون سرمایه‌گذاری برای خرید کنسول بازی می‌توانند از خودرویشان برای این منظور استفاده کنند، البته یک کنسول گران‌قیمت 100 هزار دلاری!

تنها چیزی که کاربران به آن نیاز دارند این است که خودروی تسلا و دیوایس مورد نظر (تلویزیون) که بازی‌ها را اجرا می‌کند به یک شبکه وای فای مشابه متصل باشند. همچنین خودروی تسلا باید در برد و محدوده اپل تی‌وی باشد.

در نهایت اجرای بازی‌ها بر روی تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ می‌تواند تجربه‌ای بسیار دلپذیرتر از بازی در داخل فضای محدود یک خودروی تسلا باشد.

لازم به ذکر است تنها خودروهای مدل S و مدل X که طی دو سال گذشته ساخته شده‌اند، قادر هستند با توجه به داشتن رایانه‌های گیمینگ قوی بازی‌های استیم را اجرا کنند. این مدل‌ها هر دو دارای برچسب قیمت 100 هزار دلار یا بیشتر هستند.

منبع: الکترک

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تبدیل تسلا به کنسول ۱۰۰ هزار دلاری بازی‌های خانگی!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است