Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

حذف پنل‌های لمسی از روی فرمان خودروهای فولکس

سه شنبه | ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۰ | کد خبر: CP- ۱۹۹۸۶ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
فولکس‌واگن مدعی است که پنل‌های هوشمند لمسی بر روی فرمان به اندازه دکمه‌های فشاری برای مصرف‌کنندگان مقبولیت نداشته است.

به گزارش خودروپرس، در نتیجه این خودروساز قصد دارد با حذف پنل‌های لمسی، دکمه‌های فشاری را به روی فرمان خودروهای خود بازگرداند.

توماس شفر مدیرعامل خودروهای سواری فولکس‌واگن با انتشار یک پست در لینکدین به این قضیه اشاره کرد.

این اقدام در زمانی صورت می‌گیرد که خودروساز آلمانی با انتقادات شدیدی به خاطر نصب دکمه‌های حساس لمسی بر روی فرمان تعدادی از جدیدترین خودروهای خود مواجه شده است.

به این نظر می‌رسد این خودروساز به شکوه و گلایه مصرف‌کنندگان پاسخ داده و قصد دارد این مشکل را با حذف پنل لمسی و بازگرداندن دکمه‌های سنتی مرتفع سازد.

شفر در پست اجتماعی خود خاطرنشان کرد که فولکس‌واگن در حال تغییر شکل سبد و طراحی خود است و همچنین ایجاد سهولت کاربری خودرو را مدنظر قرار داده است: "ما در حال سهولت در کاربرد خودروهای خود هستیم و برای مثال دکمه‌های فشاری را به فرمان بازمی‌گردایم! این مطالبه مشتریان از فولکس‌واگن است."

به گفته شفر نسخه فیس‌لیفت فولکس‌واگن گلف که در سال 2023 عرضه می‌شود نخستین خودرویی خواهد بود که از شر پنل لمسی رها می‌شود.

این غول خودروی آلمان مدعی است که اکثر مالکان معتقدند بازگشت دکمه‌های کنترل سنتی می‌تواند نیمی از مشکلات داخل خودرو را حل کند.

مطالعات نشان می‌دهد که اکثر مصرف‌کنندگان به دنبال دکمه‌های کنترل فشاری به جای پنل‌های لمسی پرزرق و برق و شیک‌تر هستند و به گمان آنها یافتن دکمه‌های فشاری برای انجام وظایف مختلف حین رانندگی راحت‌تر از فشردن پنل‌های لمسی برای هدف مشابه است.

در حالی که فولکس‌واگن گلف نخستین خودرویی خواهد بود که دکمه‌های سنتی را جایگزین پنل‌های لمسی می‌کند سایر برندهای خدرویی تحت چتر فولکس نظیر اشکودا، سئات و ... نیز مسیر مشابهی را دنبال خواهند کرد.

از سوی دیگر برندهای خودرویی پریمیوم نظیر آئودی و پورشه قرار است همچنان کار خود را با پنل‌های لمسی به جای دکمه‌های کنترل فشاری ادامه دهند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

حذف پنل‌های لمسی از روی فرمان خودروهای فولکس

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است