Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

آپدیت نرم افزاری بی سیم خانواده «ID» فولکس عرضه شد

دوشنبه | ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۶ | کد خبر: CP- ۱۸۲۸۶ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
همه مدل های ID فولکس واگن اکنون قادرند تا آپدیت نرم افزاری بی سیم (OTA) را دریافت کنند.

به گزارش خودروپرس، فولکس واگن سرانجام بروزرسانی نرم افزاری خانواده ID به روش بی سیم (OTA) را آغاز کرد.

به گفته این خودروساز، همه مدل های ID از این پس قادر خواهند بودند تا آپدیت های نرم افزاری بی سیم (OTA) را از طریق موبایل دیتا دریافت کنند.

بروزرسانی نرم افزاری به روش بی سیم پیشتر در فاز آزمایشی و برای مشتریان محدودی اجرا می شد، اما اکنون برای همه مالکان خودروهای الکتریکی ID3، ID4 و ID4 GTX رایگان خواهد بود.

براساس این گزارش آپدیت نسخه نرم افزاری «Software 2.» باعث بهبود عملکردهای مختلف خودرو از جمله بهبود قابلیت نوردهی، کنترل بهتر بیم اصلی، بهینه سازی عملکرد سیستم اطلاعات سرگرمی و ... خواهد شد.

هشداردهی به رانندگان در سیستم اتوماتیک کروز کنترل تطبیقی و بهبود پردازش تصاویر از جمله قابلیت های دیگری است که در این آپدیت نرم افزاری ارائه می شود.

این آپدیت حتی هنگام رانندگی در تاریکی شب نیز انجام می شود.

به لطف پلتفرم MEB و ساختار الکترونیکی جدید و هوشمند آن، فولکس واگن می تواند 35 واحد کنترل را از طریق آپدیت های OTA بروزرسانی کند.

در آینده فولکس واگن قصد دارد هر سه ماه یک بار آپدیت جدید نرم افزاری رایگان را برای مشتریان خود فراهم کند تا خودروها را بروز نگه داشته و تجربیات مشتری را بهبود بخشد.

«توماس اولبریچ» عضو هیأت مدیره توسعه فنی گروه فولکس واگن گفت: "آپدیت های جدید یکی از عملکردهای اصلی خودرو متصل و دیجیتال است که در آینده به روشی عادی برای مشتریان ما تبدیل خواهد شد، به همان ترتیبی که آنها آپدیت سیستم عامل یا نرم افزار را در گوشی های هوشمند خود انجام می دهند."

وی افزود: "توسعه نرم افزاری یک چرخه سریع و تکرارشونده است. ما همچون یک شرکت فناوری عمل می کنیم و بروزرسانی های لازم را در فواصل زمانی کوتاه به دست مشتریان می رسانیم."

براساس این گزارش آپدیت های OTA با همکاری شرکت نرم افزاری گروه فولکس واگن موسوم به «Cariad» انجام می شود و فولکس اجازه می دهد تا پس از فروش یا اجاره خودرو از طریق ارائه خدمات دیجیتال با مشتریان در تماس باقی بماند.

«اولبریچ» خاطرنشان کرد: "خودروهایی که همیشه جدیدترین نرم افزار را در اختیار دارند می توانند یک تجربه دیجیتالی عالی را به مشتریان ارائه دهند و بنابراین برای موفقیت آینده ما بسیار مهم هستند. به لطف آپدیت های منظم، خودرو نه تنها به روز خواهد ماند بلکه عملکرد بهتری خواهد داشت."

گفتنی است شرکت هایی چون فورد، پورشه، ب ام و و تسلا نیز قبلاً فناوری OTA را در چند محصول بازاری خود ارائه کرده اند.

منبع: اتوموتیو نیوز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آپدیت نرم افزاری بی سیم خانواده «ID» فولکس عرضه شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است