Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

نابودی کرونا با فناوری تصفیه هوای جگوار

پنج شنبه | ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۶ | کد خبر: CP- ۱۸۲۶۸ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
به ادعای جگوار، این فناوری در لابراتوار شرکت آزمایش شده تا از نابودی چندین ویروس و باکتری موجود در هوا اطمینان حاصل شود.

به گزارش خودروپرس، جگوار لندرور می گوید دستگاه تصفیه هوای آن که به تازگی برای خودروهای این شرکت تولید شده است می تواند تقریباً 97 درصد از میکروب ها و باکتری های داخل کابین را از بین برده و به حفظ هوای پاک برای سرنشینان کمک کند.

به ادعای جگوار، این فناوری در لابراتوار شرکت آزمایش شده تا از نابودی چندین ویروس و باکتری موجود در هوا اطمینان حاصل شود.

خودروساز بریتانیایی برای جدیدترین دستگاه تصفیه هوای خود از یک نمونه سیستم گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) ساخت پاناسونیک بهره گرفته است.

جگوارلندرور همچنین برای انجام آزمایشات لازم با آزمایشگاه میکروبیولوژی و ویروس شناسی «Perfectus Biomed» همکاری کرده است. این آزمایشات به خودروساز کمک کرد تا یک سیستم تهویه خودرو را در چرخه 30 دقیقه ای در حالت چرخش مجدد شبیه سازی کند.

جگوار ادعا می کند فناوری نانو پاناسونیک توسط یک سازمان تحقیقات جهانی با عنوان «Texcell» بر روی ویروس کرونای جدید نیز آزمایش شده است.

به گفته این خودروساز، گزارش یک آزمایش دو ساعته نشان داد که دستگاه تصفویه هوای جدید می تواند تقریباً 100 درصد ویروس کرونا را از بین ببرد.

مدل های موجود جگوار نظیر شاسی بلند تمام برقی آی پیس (I-PACE) و شاسی بلندهای لندرور نظیر دیسکاوری و رنج رور به این فناوری نانو و فیلتراسیون PM 2.5 مجهز خواهند شد.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نابودی کرونا با فناوری تصفیه هوای جگوار

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است