Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

استخدام متخصصان رباتیک برای ساخت ربات انسان نمای تسلا

شنبه | ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۳ | کد خبر: CP- ۱۸۱۶۴ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکت خودروسازی تسلا استخدام متخصصان رباتیک برای پروژه ساخت ربات انسان نمای خود را آغاز کرده است.

به گزارش خودروپرس، شرکت خودروسازی تسلا که به تازگی از تلاش برای ساخت یک ربات انسان نما خبر داده بود، روند استخدام متخصصان علم رباتیک برای این پروژه را آغاز کرده است.

پایگاه «Electrek» گزارش داد این خودروساز اقدام به انتشار تعدادی آگهی شغلی برای جذب متخصصان رباتیک کرده تا پروژه ساخت ربات «تسلا بات» (Tesla Bot) را به سرانجام برساند.

تسلا در شرح یکی از مشاغل مورد نظر خود نوشته است: "تیم مدل سازی ربات انسان نمای تسلا به دنبال یک همکار بسیار ماهر و باانگیزه است که تواند به ساخت نسل آینده ربات دوپا کمک کند. شما با یک تیم چندرشته ای در ساخت ربات انسان نما همکاری خواهید کرد، رباتی که می تواند از اپراتورهای تولید در انجام وظایف تکراری و خسته کننده پشتیبانی کند."

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اخیراً در خلال مراسم «روز هوش مصنوعی» عنوان کرد شرکت متبوع وی در حال کار بر روی یک ربات انسان نماست که نمونه اولیه آن سال آینده وارد بازار می شود.

به گفته ماسک، این ربات 5.8 اینچی برای کار با ماشین های خودکار در کارخانه های تسلا و همچنین تعدادی از سخت افزار و نرم افزارهایی که از دستیار راننده اتوپایلوت استفاده می کنند، بکار گرفته خواهد شد.

وی اخیراً گفت: "اساساً اگر به کارهایی که ما در حال حاضر با خودروها انجام می دهیم فکر کنید، مسلماً تسلا بزرگ ترین شرکت رباتیک جهان است زیرا خودروهای ما مانند ربات های نیمه حساس بر روی چرخ هستند."

ماسک اضافه کرد: "این ربات به عنوان یک ربات صمیمی در نظر گرفته شده و در دنیایی که برای انسان ها ساخته شده است حرکت می کند."

وزن ربات تسلا 125 پوند و سرعت راه رفتن آن 5 مایل بر ساعت است. صورت ربات دارای یک نمایشگر برای نمایش اطلاعات مهم خواهد بود.

منبع: ETAuto

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

استخدام متخصصان رباتیک برای ساخت ربات انسان نمای تسلا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است