Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با بروزرسانی نرم افزاری صورت می گیرد:

جایگزینی موزیک های دلخواه با صدای بوق در خودروهای تسلا

یکشنبه | ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۲ | کد خبر: CP- ۱۶۶۳۰ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
تسلا در جدیدترین به روزرسانی نرم افزاری خود ویژگی جالبی با عنوان «بوم باکس» (Boombox) اضافه کرده که به دارندگان خودرو امکان می دهد از موزیک و صداهای پیش فرض یا دلخواه به جای صدای معمول بوق در خودروهایشان استفاده کنند.

به گزارش خودروپرس، دارندگان خودروهای تسلا از این پس می توانند از هر نوع موسیقی یا صدای دلخواه به جای صدای معمول بوق در اتومبیل های خود استفاده کنند.

تسلا در جدیدترین بروزرسانی نرم افزاری خود ویژگی جالبی با عنوان «بوم باکس» (Boombox) اضافه کرده که به کاربران اجازه می دهد موسیقی یا صداهای سفارشی را جایگزین صدای بوق کنند.

با بروزرسانی نرم افزاری «2020.48.26» تسلا که در فصل تعطیلات عرضه شده است چندین صدای مختلف و پیش فرض برای مالکان خودرو از طریق بخش «Toybox» قابل استفاده است که صدای تشویق، کلیپ کوتاه "تادا"، فردی که مودبانه صحبت می کند و حتی صداهای فان چون «بع بع» بز را دربرمی گیرد!

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا روز شنبه در توییتی اظهار داشت که دارندگان خودرو می توانند موسیقی/ صداهای دلخواه و سفارشی خود را نیز بارگذاری کنند.

پایگاه فناوری «The Verge» در این خصوص نوشت: "آنطور که از ظواهر امر برمی آید، بوم باکس کاربردهای واقعی را با کمی شوخ طبعی بی ادبانه ترکیب می کند: مالکن خودرو می توانند حتی از صدای بز به جای صدای معمولی و خسته کننده بوق استفاده می کنند."

براساس این گزارش حالت بوم باکس با اتومبیل های تسلا که دارای بلندگوی داخلی هستند سازگار است و باعث می شود که این صداها به طور کامل به گوش افراد حواس پرت در خارج از خودرو برسد.

خودروهای تسلا که بعد از یکم سپتامبر 2019 تولید شده اند دارای بلندگوی داخلی هستند.

با بروزرسانی جدید صاحبان خودروهای تسلا همچنین به سه بازی جدید «The Battle of Polytopia»، «Cat Quest» و «Solitaire» دسترسی خواهند داشت که می توانند هنگام پارک خودرو از آنها استفاده کنند.

منبع: ETAuto

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جایگزینی موزیک های دلخواه با صدای بوق در خودروهای تسلا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است