Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
اقدامی برای ترویج فاصله گذاری اجتماعی؛

فروش غذاهای «KFC» با اتومبیل های خودران مجهز به ۵G در چین

سه شنبه | ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۶ | کد خبر: CP- ۱۶۳۸۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
رستوران معروف زنجیره ای «KFC» با هدف ترویج فاصله گذاری اجتماعی، خوراکی های خود را از طریق اتومبیل های خودران و برقی مجهز به 5G به مشتریان خیابانی در چین تحویل می دهد.

به گزارش خودروپرس، رستوران معروف زنجیره ای و غول فست فود دنیا «KFC» با راه اندازی اتومبیل های خودران و برقی مجهز به 5G در خیابان های چین روش تازه را برای فروش خوراکی های خود به مشتریان در پیش گرفته است.

این شرکت با هدف کاهش تماس های انسانی و ترویج فاصله گذاری اجتماعی به مشتریان اجازه می دهد به راحتی خوراکی های مورد نظر از جمله مرخ سوخاری کنتاکی را از اتومبیل های خودران و بدون راننده خریداری کنند.

این اتومبیل های مخصوص توزیع غذا که با همکاری شرکت چینی «Neolix» در شانگهای ساخته شده اند به کاربر این امکان را می دهد تا از یک صفحه لمسی (Touchscreen) ساده برای انتخاب غذای خود استفاده کند.

مشتری پس از انتخاب غذا وجه مربوطه را از طریق کد QR گوشی همراه خود پرداخت می کند. به محض پرداخت وجه، درب محفظه غذا باز شده و مشتری سفارش غذایی خود را از داخل خودرو برمی دارد.

خودروهایی که برای این منظور استفاده می شوند می توانند با هر بار شارژ مسافت 100 کیلومتر را با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت طی کنند.

این اتومبیل های خودران دارای سنسورهای ویژه ای برای تشخیص موانع بر روی خیابان و جلوگیری از برخورد با آنها هستند.

KFC China 1

البته برخی کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به تازه بودن خوراکی هایی که در داخل این خودروهای مخصوص ذخیره شده اند، ابراز نگرانی کرده اند.

Neolix یک شرکت سازنده شاتل های خودران مستقر در پکن است که اخیراً قراداد 29 میلیون دلاری را برای تولید انبوه این خودروهای تحویل غذا به امضا رساند.

ماه گذشته فوربس گزارش داده بود که Neolix همکاری با شرکت Yum Brands (مالک کی اف سی) در مورد خودروهای بدون راننده برای سرو غذا را آغاز کرده و به طور مشخص از مشارکت آن با KFC  و پیتزا هات خبر داده بود.

هرچند هنوز خودروهای تحویل غذای پیتزا هات شروع به کار نکرده اند، اما KFC اکنون این محصولات را در خیابان های مختلف چین عرضه کرده است.

منبع: TimesNowNews

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش غذاهای «KFC» با اتومبیل های خودران مجهز به ۵G در چین

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است