Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
توسعه جهانی «اسکات» تمام برقی؛

ربات خودران تحویل کالای آمازون به انگلیس رسید

چهارشنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۰ | کد خبر: CP- ۱۵۷۴۸ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
مشتریان انگلیسی شاید به زودی سفارشات آنلاین را از طریق وسایل نقلیه کوچک، خودران و تمام برقی آمازون موسوم به «اسکات» (Scout) درب منزل خود دریافت کنند.

به گزارش کارپرس، شرکت آمازون اعلام کرد در حال تشکیل تیم جدیدی در انگلیس برای بررسی راه اندازی سرویس ربات های خودران تحویل کالا موسوم به «اسکات» (Scout) در این کشور است.

این تیم جدید مهندسی که در مرکز توسعه کمبریج تشکیل می شود بر روی پروژه «آمازون اسکات» که سرویس تحویل خودران و تمام برقی این شرکت است کار خواهد کرد.

دستگاه های اسکات، روبات های خودران، شش چرخ و کوچکی هستند که وظیفه تحویل کالاهای آمازون - غول تجارت الکتریک آمریکا - به درب منزل مشتریان را برعهده دارند.

با راه اندازی قریب الوقوع این سرویس در بریتانیا، مشتریان می توانند بسته های سفارشی خود را بر روی این وسایل خودران درب منزل خود تحویل بگیرند.

به گفته آمازون، این سرویس اکنون در مرحله آزمایش میدانی در چهار ایالت آمریکا قرار دارد اما شرکت قصد دارد این خدمات را به مشتریان بیشتری گسترش دهد.

سرمایه گذاری برای تشکیل تیم تحویل خودران در انگلیس در شرایطی است که آمازون روند استخدام نیرو در این کشور برای برآوردن تقاضاهای فزاینده مشتریان در زمینه خدمات آنلاین خود را شدت بخشیده است.

«شان اسکات»، نائب رئیس پروژه آمازون اسکات در این خصوص گفت: "سرمایه گذاری ما در تیم جدید آمازون اسکات در انگلیس که شامل بکارگیری ده ها مهندس خواهد بود، متأثر از همکاری مان با جامعه کمبریج است که توسط افراد مستعدی که در این کشور زندگی می کنند ممکن شده است."

وی افزود: "تیم مستقر در کمبریج همکاری نزدیکی با آزمایشگاه تحقیقاتی آمازون اسکات در سیاتل آمریکا خواهد داشت."

به گفته وی، این همکاری شامل ساخت نرم افزاری سیستمی است که به ربات های تحویل اسکات کمک می کند به طور ایمن و خودران مسیر خود را در اطراف عابران پیاده، حیوانات خانگی و موانع موجود در محله های مسکونی پیدا کنند.

براین اساس آمازون در حال حاضر مشغول استخدام مهندسان توسعه نرم افزاری در انگلیس است که در زمینه فناوری رباتیک و سیستم های خودران تخصص دارند.

تشکیل تیم آمازون اسکات در کمبریج یک هفته پس از آن صورت می گیرد که آمازون اعلام کرد امسال 10 هزار شغل دائمی در انگلیس ایجاد می کند تا نیروی کار خود در این کشور را به بیش از 40 هزار نفر برساند.

منبع: اکونومیک تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ربات خودران تحویل کالای آمازون به انگلیس رسید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است