Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با قابلیت جدید نرم افزاری؛

فورد موستانگ برقی را قبل از تحویل «ستاپ» کنید

شنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۵۷۰۷ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
شرکت فورد برای نخستین بار قابلیت جدیدی را در اختیار مشتریان قرار داده است که بر اساس آن می توانند قبل از تحویل گرفتن شاسی بلند برقی «موستانگ مک ای»، تنظیمات دلخواه خودرو را از طریق نرم افزار گوشی همراه خود انجام دهند.

به گزارش کارپرس، شرکت فورد از یک قابلیت جدید نرم افزاری برای شاسی بلند آینده خود «موستانگ مک ای» رونمایی کرده که به خریداران اجازه می دهد قبل از تحویل گرفتن خودرو، تنظیمات دلخواه آن را از طریق گوشی همراه شان انجام دهند.

این قابلیت جدید «تنظیم خودرو از راه دور» یا «Remote Vehicle Setup» نام دارد که از طریق اپلیکیشن «FordPass» بر روی گوشی هوشمند کاربران یا بر روی یک وب سایت جداگانه قابل دسترسی خواهد بود.

به گفته «اریکا رایا» از مدیران شرکت فورد این قابلیت به خریدار اجازه خواهد داد تا حتی قبل از تحویل گرفتن خودرو آن را شخصی سازی (Personalize) کند.

به عبارت دیگر مشتریان می توانند تنظیمات شخصی خودرو را به دلخواه خود از طریق اپلکیشن FordPass یا یک وب سایت مجزا انجام دهند.

از جمله کارهایی که خریداران می توانند انجام دهند یادگیری نحوه رانندگی خودرو و تنظیم دقیق آن، افزودن مقاصد مورد علاقه به سیستم مسیریابی، جستجوی ایستگاه های شارژ نزدیک، پیش انتخاب گزینه های کنترل جوی و حتی تعیین زمان های شارژ خانگی برای مواقعی است که هزینه های برق کمتر می شود.

پس از انجام تنظیمات اولیه توسط خریدار، این اطلاعات از طریق داده های سلولی به خودرو منتقل شده و محصول مورد نظر خریدار طبق این تنظیمات آماده می شود.

قابلیت جدید فورد برای مرحله مالکیت اولیه خودرو در نظر گرفته شده است هم برای آشنا کردن یک راننده با «مک ای» جدید و هم اینکه به آنها اجازه دهد تا خودروی شان را شخصی سازی کنند.

این قابلیت به ویژه برای افرادی که پیش از این هرگز مالک یک خودرو برقی نبوده اند، مفید خواهد بود.

البته تنظیمات دیگر مثل تنظیم صندلی برقی یا آینه های جانبی و تنظیم گوشی به عنوان سوئیچ از این طریق انجام نخواهد شد و در داخل خودرو صورت خواهد گرفت.

به علاوه فورد قصد دارد پیش تنظیمات فرکانس های رادیویی را نیز به این وسیله انجام دهد، یعنی به محض اجرا این قابلیت با باندهای AM ، FM و Sirius XM کار خواهد کرد.

«ناتالی هولودی» مدیر فروش خودروهای برقی فورد در این خصوص گفت: "این ویژگی واقعاً منحصر به فرد و هیجان انگیز است، چونکه قبل از تحویل خودرو در دسترس مشتریان قرار می گیرد."

وی خاطرنشان کرد 87 درصد زنان ترجیح می دهند تنظیمات خودرو جدیدشان را به جای نمایندگی در داخل خانه خود انجام دهند.

در حال حاضر این قابلیت فقط بر روی موستانگ مک ای ارائه می شود اما هدف فورد این است که آن را به سایر محصولاتش نیز تعمیم دهد.

قرار است تحویل شاسی بلندهای برقی مک ای (Mach-E) در آمریکا تا انتهای سال جاری آغاز شود.

بنا بر اعلام فورد مشتریان قادر خواهند بود سه تا چهار هفته قبل از تحویل خودرو، محصول شان را شخصی سازی کنند.

منبع: CNET

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فورد موستانگ برقی را قبل از تحویل «ستاپ» کنید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است