Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با استخدام مهندسان ویدئوگیم؛

عزم تسلا برای توسعه سرگرمی های درون خودرو نمایان شد

پنج شنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۵۶۹۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
تسلا شاید تنها خودروسازی باشد که به دنبال استخدام مهندسان ویدئوگیم است، نشانه ای از عزم جدی این شرکت برای گنجاندن آپشن های سرگرمی داخل اتومبیل های خودران.

به گزارش کارپرس، شرکت تسلا در حال حاضر به دنبال استخدام مهندسان بازی های ویدئویی (ویدئو گیم) است که از عزم جدی این شرکت برای گنجاندن گیمینگ به عنوان یک آپشن سرگرمی در داخل اتومبیل های خودران حکایت می کند.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا می گوید اجرای بازی های ویدئویی در زمانی که خودروهای تسلا در حالت اوتوپایلوت (AutoPilot) قرار دارند یکی از حوزه هایی است که این شرکت فعالانه دنبال می کند و برای این منظور از متقاضیان شغل «مهندس بازی های ویدئویی» دعوت به کار کرده است.

البته هنوز مشخص نیست که این خودروساز مقیم کالیفرنیا می خواهد بازی های جدید و اختصاصی را تولید کند یا اینکه از گزینه های موجود برای خودروهایش استفاده خواهد کرد.

اما آنچه از اخبار برمی آید، این است که بازی هایی چون «Minecraft» و «Pokemon Go» ممکن است به زودی راه خود را در نمایشگرهای بزرگ اطلاعات سرگرمی داخل خودروهای تسلا باز کنند.

مسلماً در این راه منتقدانی وجود خواهند داشت که ضرورت وجود بازی در خودروهای برقی و نیز جنبه های ایمنی آن را زیر سؤال می برند.

با این حال ماسک مدافع این نظریه است که اتومبیل های خودران نه تنها باید ایمن تر از خودروهای با رانندگی فردی (دستی) باشند بلکه باید از قابلیت هایی چون گیمینگ، ویدئوکنفرانس و ... نیز بهره ببرند.

به این ترتیب، تسلا به عنوان شرکتی که اغلب از آن هم به عنوان یک شرکت فناوری و هم شرکت خودروسازی یاد می شود، فعالانه در جستجوی راه هایی برای متمایزسازی محصولات خود از رقباست.

منبع: هندوستان تایمز

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

عزم تسلا برای توسعه سرگرمی های درون خودرو نمایان شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است