Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
سیستم «Sync ۴» در ۱۵۰ کشور دنیا عرضه می شود؛

کمک فناوری جدید فورد به رانندگان برای یافتن جای پارک

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۵۶۰۳ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
نسل جدید سیستم اطلاعات سرگرمی با عنوان «Sync 4» که در 150 کشور دنیا عرضه خواهد شد به رانندگان خودروهای فورد برای یافتن جای پارک و جایگاه های سوخت ارزان قیمت کمک خواهد کرد.

به گزارش کارپرس، شرکت خودروسازی فورد با همکاری شرکت تحلیلی «اینریکس» (INRIX) به رانندگان کمک می کند تا مکان های آزاد برای جای پارک و نیز جایگاه های دارای سوخت ارزان قیمت را پیدا کنند.

این خدمات برای رانندگان خودروهای فورد مجهز به سیستم بروز شده اطلاعات - سرگرمی «Sync 4» در نظر گرفته شده و در نزدیک به 20 هزار شهر در 150 کشور دنیا در دسترس خواهد بود.

قرار است این فناوری جدید ابتدا در خودروهای موستانگ مک ای، مدل های دو و چهار درب برانکو و F-150 بکار گرفته شود تا به رانندگان در کسب تازه ترین اطلاعات مربوط به ترافیک، تصادفات، پارکینگ، شارژ خودرو و سوخت گیری کمک کند.

با استفاده از این سیستم رانندگان فورد هنگام مسیریابی بر روی صفحات نمایشگر لمسی خود قادر به یافتن نقاط پارک، مقایسه آنها و هدایت به سمت فضاهای پارک در دسترس خواهند بود.

به علاوه این سیستم به رانندگان کمک می کند تا نزدیک ترین جایگاه ها با کمترین بهای سوخت را پیدا کرده و به سمت آن حرکت کنند.

فناوری «Sync 4» همچنین سیستم تشخیص صدای سنتی را با جستجوی اینترنتی برای مسیریابی آسان ترکیب می کند.

به علاوه این فناوری به زودی مسیرهایی را جهت دسترسی به نزدیک ترین مکان گاراژ در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

برای این منظور شرکت INRIX هر روزه میلیاردها داده را از یک مجموعه منابع مختلف جمع آوری کرده و سیستم «INRIX Parking» دسترسی به پیچیده ترین و دقیق ترین پایگاه داده پارکینگ در 150 کشور را فراهم می سازد.

به علاوه «INRIX Fuel» به رانندگان اجازه می دهد تا در بین نزدیک ترین جایگاه های سوخت جستجو کرده و قیمت گذاری دینامیک را برای یافتن گزینه سوخت ترجیحی با پایین ترین قیمت مشاهده کنند.

این سرویس اطلاعات مکان، برند و قیمت گذاری لحظه ای بیش از 380 هزار جایگاه سوخت در سراسر جهان را به رانندگان فورد ارائه می کند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کمک فناوری جدید فورد به رانندگان برای یافتن جای پارک

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است