Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با ابزار جدید واقعیت افزوده؛

فورد «F-۱۵۰» را در خانه تان مجسم کنید!

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۳ | کد خبر: CP- ۱۵۵۵۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
در روزهایی که به دلیل قرنطینه امکان رفتن به نمایندگی های فروش وجود ندارد، فورد به خریداران پیکاپ «F-150» اجازه داده است با استفاده از یک ابزار واقعیت افزوده این خودرو را با هر اندازه ای در محیط خانه خود یا بیرون از آن بر روی گوشی همراه شان مجسم و برانداز کنند.

به گزارش کارپرس، علاقه مندان به خرید پیکاپ «F-150» که به دلیل شیوع کرونا و قرنطینه خانگی امکان رفتن به نمایندگی های فروش خودرو برای برانداز کردن مدل مورد نظر را ندارند می توانند قبل از خرید با استفاده از نرم افزار واقعیت افزوده فورد این خودرو را در محیط زندگی شان مجسم کنند.

با بکارگیری این ابزار جدید با عنوان «Driveway Dealership» فرد خریدار می تواند به طور مجازی خودرو را در هر نقطه ای از خانه خود یا بیرون از آن مجسم کند تا ببیند که ظاهر این خودرو در محیط زندگی اش به چه شکلی خواهد بود.

برای این منظور علاقه مندان به خرید پیکاپ «F-150» فقط نیاز به یک گوشی یا تبلت و همچنین نرم افزار واقعیت افزوده فورد دارند و می توانند با گرفتن گوشی به سمت مکان مورد نظر این خودرو را تصویرسازی کنند.

نکته جالب اینکه خریداران قادر هستند خودرو را تا اندازه مورد مورد نظر خود تغییر سایز دهند و برای مثال آن را در داخل یک حوضچه کوچک مجسم کنند.

البته این قابلیت فعلاً فقط برای خودروهای F-150 مدل 2021 فعال شده و در صورت موفقیت آن ممکن است برای سایر محصولات فورد نیز به کار گرفته شود.

به علاوه این امکان تنها برای بررسی و برانداز کردن خودرو در محیط زندگی خریدار در نظر گرفته شده و چنانچه او واقعاً قصد خرید این وانت پیکاپ را داشته باشد باید راهی نمایندگی فروش خودرو شده یا اینکه از فرآیند خرید آنلاین فورد استفاده کند.

شرکت فورد در ماه ژوئن از پیکاپ F-150 مدل 2021 رونمایی کرد.

این خودرو با بروزرسانی در داخل و ظاهر خود نسبت به مدل های گذشته مواجه شده و مجهز به پیشرانه هیبریدی جدید «PowerBoost» با یک موتور برقی دو توربو 3.5 لیتری و یک باتری 1.5 کیلووات ساعت است.

خروجی موتور این خودرو 450 اسب بخار و گشتاور 500 پوند فوت است.

فورد ادعا می کند حداکثر توان پیمایش این خودرو 700 مایل برای هیبرید با مخزن سوخت 30.6 گالنی آن است.

این خودرو به زودی وارد نمایندگی های فروش می شود و قیمت مدل های  آن از حدود 30 تا 75 هزار دلار در نوسان است.

منبع: کار اند درایور

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فورد «F-۱۵۰» را در خانه تان مجسم کنید!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است