Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
رانندگان برتر مشمول تخفیف بیمه می شوند؛

امتیازدهی به نحوه رانندگی با قابلیت جدید نرم افزاری هوندا

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۵ | کد خبر: CP- ۱۵۴۹۰ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
هوندا و آکورا قابلیت نرم افزاری جدیدی را به خودروهایشان در آمریکا اضافه کرده اند که به رانندگان برحسب رفتار و سبک رانندگی آنها امتیاز می دهد. رانندگان واجد شرایط که موفق به کسب امتیازات لازم شده اند، می توانند از تخفیفات بیمه در 42 ایالت آمریکا بهره مند شوند.

به گزارش کارپرس، شرکت های خودروسازی هوندا و آکورد قابلیت نرم افزاری جدیدی را به خودروهایشان در آمریکا اضافه کرده اند که با امتیازدهی به رفتار و سبک رانندگی مالکان خودرو می تواند سبب بهبود نحوه رانندگی آنها شود.

این قابلیت با عنوان «بازخورد راننده» (Driver Feedback) به مالکان خودروهای مجهز به اپلیکیشن های «هوندا لینک» و «آکورد لینک» اجازه می دهد بازخورد رفتارهای رانندگی خود را دریافت کرده و با توجه به امتیازات دریافتی از تخفیف بیمه خودرو در 42 ایالت آمریکا از جمله کالیفرنیا، فلوریدا و نیویورک بهره مند شوند.

قابلیت جدید نرم افزاری می تواند امتیازات رانندگی را از سنسورهای خودرو جمع آوری کند. سپس اطلاعات و امتیازات جمع آوری شده برای تشویق راننده به استفاده از تکنیک های رانندگی ایمن تر با کارایی سوختی بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد.

به علاوه این قابلیت اطلاعاتی را درباره رفتارهای رانندگی که با ادعاهای خسارت بیمه از جمله در مواقع بروز تصادفات در ارتباط هستند، فراهم می کند.

در صورت رضایت مالک خودرو، اطلاعات جمع آوری شده به شرکت تحلیل داده «Verisk Analytics» ارسال می شود. این اطلاعات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و بازخورد جزئی تر همراه با یک امتیاز رانندگی مجموع (Driving Score) در اپلیکیشن مالک خودرو صادر می شود.

مالکانی که داوطلبانه در این طرح ثبت نام و مشارکت کرده اند پس از حدود سه ماه رانندگی در صورت دریافت امتیازات بالا می توانند از آفرهای تخفیف بیمه از طریق اپلیکیشن «آکورا لینک» یا «هوندا لینک» بهره مند شوند.

گفتنی است امتیازدهی به رانندگان براساس پنج معیار مختلف از جمله شتاب مناسب، ترمزگیری و سرعت رانندگی صورت می گیرد.

به گفته شرکت تحلیلی Verisk، رانندگی که پایین ترین امتیازات را کسب کرده اند هفت برابر بیشتر از افرادی با بالاترین امتیازات درگیر یک حادثه تصادف رانندگی یا خواستار دریافت خسارت بیمه بوده اند.

قابلیت «بازخورد راننده» در حال حاضر برای مالکان برخی مدل های منتخب هوندا و آکورا در آمریکا در دسترس است. رانندگان داوطلب می بایست در اپلیکیشن های «هوندا لینک» یا «آکورد لینک» ثبت نام کنند که در این صورت می توانند امتیازات را در گوشی هوشمند خود مشاهده کنند.

هوندا تأکید دارد که مشارکت در این طرح اختیاری است و اطلاعات شخصی مالک خودرو بدون رضایت و اجازه او به طرف های ثالث از جمله شرکت های بیمه ارسال نخواهد شد.

منبع: موتور ترند

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

امتیازدهی به نحوه رانندگی با قابلیت جدید نرم افزاری هوندا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است