Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
رولزرویس از سیستم جدید تصفیه هوا رونمایی کرد؛

ویروس کشی داخل خودروهای رولزرویس در کمتر از ۲ دقیقه!

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۳۰ | کد خبر: CP- ۱۵۴۱۶ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
رولزرویس در نسل آینده خودروهای خود یک سیستم تصفیه هوای داخل کابین را بکار خواهد گرفت که به ادعای آن می تواند ظرف کمتر از دو دقیقه هرگونه ویروس، باکتری و ذرات گرد و غبار را از بین ببرد.

به گزارش کارپرس، خودروهای نسل آینده رولزرویس به سیستم های جدید تصفیه هوا مجهز می شوند که به ادعای این خودروساز بریتانیایی می تواند ظرف کمتر از دو دقیقه هوای داخل کابین را از وجود هرگونه ویروس، باکتری و ذرات گرد و غبار پاک کند.

به گزارش هندوستان تایمز، مهندسان شرکت رولزرویس به تازگی موفق به ساخت سیستم جدید میکرو تصفیه محیطی (MEPS) شده اند که می تواند هوای داخل خودروهای رولزرویس را به تمیزترین هوای محیطی در بین رقبا تبدیل کند.

رولزرویس می گوید با بهره گیری MEPS از جدیدترین سنسور و یک فناوری تحت عنوان «فیلتراسیون نانوذرات» توانسته است در حال حاضر سطح خلوص هوای داخل خودرو را به مقدار بی سابقه ای افزایش دهد.

براساس این گزارش،  MEPSبا هدف محافظت از سرنشینان در برابر آلاینده های کربنی مضر، گرده ها، ویروس ها و باکتری طراحی شده است.

گفته می شود نسل جدید خودروهای «گوست» (Ghost) که قرار است پاییز امسال عرضه شوند مجهز به مجموعه کاملی از پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری خواهند بود که مجموعاً MEPS را تشکیل می دهند.

به گفته رولزرویس، سنسورهای بسیار حساس تشخیص ناخالصی، مرتباً میزان آلودگی محیط را شناسایی کرده و در صورت تشخیص وجود آلودگی به صورت خودکار فعال می شوند. سپس فیلتر نانوذرات برای رهایی از وجود ذرات گرد و غبار، ویروس ها و باکتری ها ظرف کمتر از دو دقیقه مورد استفاده قرار می گیرد.

طبق این گزارش افزایش سطح آلودگی در شهرهای مختلف جهان باعث شده است تا چندین خودروساز روی سیستم های تصفیه هوای داخل خودرو تمرکز کنند.

خیلی از این خودروسازان مدعی ارائه جدیدترین فناوری ایجاد هوای پاک و تمیز برای سرنشینان داخل خودرو هستند. برای مثال هیوندای اخیراً از سه فناوری جدید تهویه مطبوع رونمایی کرد که به ادعای آن هوای داخل کابین را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

منبع: هندوستان تایمز

 

 

 

 

 

 

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ویروس کشی داخل خودروهای رولزرویس در کمتر از ۲ دقیقه!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است