Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

خلاقیت برای ارتباط

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۵ | کد خبر: CP- ۱۳۱۸۲ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
همه چیز باید در اختیار استراتژی برند برای برقراری ارتباط موثری با مخاطب باشد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، این را باید از غول‌های دنیای خودرو یاد گرفت که بدون وقفه درحال بروز شدند. محتوای این روزهای مرسدسبنز در آستانه سال نو، یکی از بهترین نمونه‌های نگاه ۳۶۰ درجه به استراتژی برند است که در نهایت ظرافت و هوشمندی ساخته شده است.

این ویدیو که برای معرفی خودرو سری EQC ساخته شده است، تمام ارکان برند را در خود تجمیع کرده است. حتی پرسونای محصول جدید!!

انتخاب سفیر، سناریو، ریتم و تم موسیقی، دیالوگ‌ها و حتی ترانه که بسیار دقیق و هوشمندانه در کنار تدوین تصاویر نشسته است، همه و همه نشان از ذهن همسوی استراتژیست خلاقیت با برند است.

نکاتی که شاید بهتر است بیشتر به آن دقت کنیم تا درک کنیم خلاقیت در راستای ارتباطات برند در جزییات نهفته است:

- دیالوگ ابتدایی و متعجب شدن نوجوان از انتخاب خودرو تمام الکتریک، توسط یک خوانندهRNB

- ریتم و ملودی موسیقی که به سبک دهه نود میلادی تولید ساخته شده

- تدوین سکانس‌ها، همگام با ترانه

- سکانس کات دادن کارگردان به ماشین خلافکار، که خود دنیایی حرف از مرسدس دارد.

- سکانس ضبط شده در یک محله آسیای شرقی

- سرقت نشان مرسدس....


این ویدیو و بقیه ویدیو های سری EQ را ببنید تا به استراتژیست خلاقیت یک آفرین بلند بگویید.

هارمونی موسیقی همگام با نام و پرسونای محصول....

و درنهایت یک سوال!! برندفردی سفیرها، در مقابل برند مرسدس‌بنز... کدامیک اعتبار به دیگری می‌بخشد؟

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خلاقیت برای ارتباط

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است