جستجو در اخبار


کیا به دنبال درک احساسات رانندگان!

دوشنبه | ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۳ | کد خبر: CP- ۹۱۵۵ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
این سیستم می‌تواند بدون صحبت با رانندگان به برقراری ارتباط احساسی با آنها بپردازد.
به گزارش کارپرس، کیا قصد دارد فناوری جدید در آینده خودران‌ها را با هدف تشخیص احساسات مردم در زمان واقعی و از طریق دریافت سیگنال‌های بیولوژیک در نمایشگاه محصولات الکتریکی 2019 به نمایش بگذارد.

 این فناوری "تطبیق احساسات و رانندگی در زمان واقعی" نام دارد و با همکاری موسسه فناورانه ماساچوست توسعه یافته است.

خودروساز کره‌ای اعلام کرده، با کمک این فناوری کابین خودروها با شخصی‌سازی‌های ویژه بهینه شده و می‌تواند "ظرفیت شرایط مربوط به احساسات کاربران را در زمان واقعی"  به آنها هشدار داده و تجربه حرکتی بهتری را برای آنها شکل دهند. با این فناوری رانندگان نگرانی زیادی در خصوص رانندگی خود یا خودرانشان نخواهند داشت و با خیال راحت می‌توانند در حین رانندگی استراحت کنند.

آلبرت بیرمان، رئیس موسسه تحقیق و توسعه کیا در این خصوص گفت: ما این سیستم را به منظور تحول آینده تعاملی در فضای کابین در ساختار هوش مصنوعی مبتنی بر هوش احساسی توسعه دادیم. به همین دلیل سیستم می‌تواند بدون صحبت با رانندگان به برقراری ارتباط احساسی با  آنها بپردازد.

این محصول در ماه آینده به شکل کامل معرفی خواهد شد.


منبع: عصرایران

با عضویت در کانال های کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی موبایل خود دریافت کنید.

 عضویت در کانال: تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کیا به دنبال درک احساسات رانندگان!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است