Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
سازمان حمایت مصرف کنندگان تاکید کرد:

الزام واردکنندگان به رعایت ضوابط قیمت‌گذاری خودرو

شنبه | ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۶:۴۶ | کد خبر: CP- ۱۲۴۱ | سرویس: واردات
کارپرس:
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد واردکنندگان خودرو ملزم به رعایت ضوابط قیمت گذاری خودروهای سواری وارداتی هستند.
به گزارش کار پرس،  به دنبال قیمت گذاری غیر منطقی برخی از خودروهای وارداتی سازمان حمایت در قالب اطلاعیه‌ای بر لزوم رعایت ضوابط قیمت گذاری خودروهای وارداتی تأکید کرد.

براساس این اطلاعیه به کلیه هموطنان و مصرف کنندگان خودرو اعلام می‌شود که ضوابط قیمت‌گذاری خودروهای سواری وارداتی از تاریخ 26/11/93 در وب سایت رسمی این سازمان جهت بهره برداری و رعایت در اقدام قرار داشته و از آنجایی که احتمال مغایرت در عملکرد برخی از واردکنندگان و عرضه کنندگان خودروهای وارداتی با ضوابط مذکور وجود دارد ، لذا بدینوسیله موضوع لازم الاجراء بودن ضابطه مذکور توسط کلیه فعالین این بخش اعلام می گردد ، بدیهی است وجود هرگونه مغایرت در قیمتهای فروش با ضابطه مذکور قابلیت پیگیری و برخورد قانونی از ناحیه این سازمان را خواهد داشت.

همچنین با توجه به ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو در فروردین ماه سال جاری وفق تصویب نامه هیات وزیران به شماره 7415/ت51681ه مورخ 28/1/95 و تدوین و ابلاغ ضوابط و نظامات آیین نامه مذکور که در وب سایت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قابل دسترس و متضمن موارد قابل توجه در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان می باشد ، کلیه عرضه کنندگان خودرو (سواری ، تجاری و موتورسیکلت ) موظف به رعایت مفاد آیین نامه مذکور می باشند.

در این ارتباط مصرف کنندگان در صورت داشتن هرگونه شکایت می توانند مراتب را از طریق سامانه 124 با این سازمان و به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استانها مطرح نمایند.

 مضافاً شماره تلفن 22058380 اداره کل رسیدگی به تخلفات و امور تعزیرات این سازمان نیز آماده دریافت شکایات مصرف کنندگان خودرو اعم از داخلی و وارداتی می باشد.پ
 
 
منبع : تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

الزام واردکنندگان به رعایت ضوابط قیمت‌گذاری خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است