Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

مدیران خودرو رتبه نخست در رسیدگی به شکایات مشتریان

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۷:۱۱ | کد خبر: CP- ۱۲۷۹۵ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
بر اساس ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، در ۶ ماهه اول سال ۹۸ ، شرکت مدیران خودرو بازهم موفق به کسب رتبه نخست در ارزیابی میزان رضایت مشتریان شد.
به گزارش کارپرس، این ارزیابی مرتبط با میزان رضایت مشتریان در مورد نحوه و زمان حل مشکلات است.

ارزیابی فوق میان شرکت های فعال فعلی در عرصه صنعت خودروسازی شامل شرکتهای سایپا ، ایران خودرو ، مدیران خودرو ، گروه بهمن ، کرمان موتور و گروه راین ، صورت گرفته است.

در این ارزیابی سازمان استاندارد شرکت مدیران خودرو در جایگاه نخست قرار گرفت و رتبه بعد به گروه خودروسازی سایپا تعلق گرفته است.

لازم به ذکر است که شرکت مدیران خودرو برای 3 سال پیاپی است که در ارزیابی سازمان استاندارد در بحث ارزیابی میزان مشتری مداری رتبه نخست را از آن خود نموده است ،همچنین این شرکت موفق به کسب رتبه نخست در خدمات فروش و بیشترین ارتقاء در بحث خدمات پس از فروش گردیده است ، شرکت مدیران خودرو در سالهای اخیر با صرف انرژی و سرمایه گذاری مناسب در بحث خدمات مرتبط با مشتری ارتقاء بسیار مناسبی را داشته است.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مدیران خودرو رتبه نخست در رسیدگی به شکایات مشتریان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است