Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بهتر است بدانیم!

خودآموز فروش خودرو در اینترنت

دوشنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۷:۵۷ | کد خبر: CP- ۹۹۰۵ | سرویس: دانستنیهای خودرویی
کارپرس:
باورش آسان نیست اما باید گفت امروزه فروش خودرو در اینترنت بیشتر از نمایشگاه های ماشین رواج پیدا کرده است. چیزی که سال‌ها پیش دور از ذهن بود.
به گزارش کارپرس، این روزها اینترنت بر رفتارهای اجتماعی و اقتصادی افراد هم تأثیر گذاشته است و سبک زندگی همه اقشار در حال تغییر است. فروش خودرو نیز این روزها به اینترنت کشیده شده است و بسیاری از افراد برای خرید خودروهای صفر و کارکرده پا به دنیای اینترنت و سایت های خرید و فروش آنلاین می‌گذارند.

برای مثال اگر در سایت های خرید و فروش خودرو، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی به کلمه فروش BMW i8 برخور کردید، تعجب نکنید. چرا که خرید و فروش خودروهای لوکس به صورت آنلاین هم اکنون در تمام ایران رواج یافته و کاری عادی شده است.

اما این سوال برای برخی از فروشندگان خودرو پیش می‌آید که چطور ماشین خود را در اینترنت بفروشیم؟

اگر شما هم به دنبال دریافت پاسخ برای این سوال هستید و می‌خواهید بهترین راه‌ فروش خودرو در اینترنت را دنبال کنید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

پیش‌نیازهای فروش خودرو در اینترنت

قبل از اینکه بخواهید ماشین خود را در اینترنت به فروش برسانید باید مقدماتی را برای خود فراهم کنید. این مقدمات به دو دسته تبدیل می‌شوند: پیش‌نیازهای مربوط به خودرو مورد نظر و پیش‌نیازهای اینترنتی.

پیش‌نیازهای مربوط به خودرو مورد نظر:

قبل از اقدام به فروش ماشین در اینترنت باید مشخصات ماشین خود را جمع آوری کرده و بنویسید. مدل خودرو، کارخانه تولید کننده، نوع، رنگ اتاق، مدت زمان باقی‌مانده از بیمه، مجوزهای مختلف، میزان کارکرد و اطلاعاتی از این قبیل را باید برای فروش خود آماده داشته باشید. به غیر از این اطلاعات بهتر است قبل از اقدام کردن به فروش وسیله نقلیه خود در اینترنت و برای پیدا کردن خریدار بهتر است از ماشین خود عکس و فیلم تهیه کنید. دقت کنید در این عکس و فیلم‌ها نمای جلو، عقب، نمای داخل اتاق و نمای کناری آن مشخص باشد. البته حتماً عکاسی از ماشین را انجام دهید چون بسیار لازم می‌شود. اما فیلمبرداری می‌تواند یک مزیت حساب شود.

پیش‌نیازهای اینترنتی:

پیش از هر کاری برای فعالیت در اینترنت به خصوص برای خرید و فروش کالا یا استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، بهتر است یک ایمیل برای خودمان درست کنیم. برای این کار جی‌میل(Gmail) پیشنهاد می‌شود. بعد از آن بهتر است به دنبال بهترین بستر خرید و فروش آنلاین خودرو بگردیم.

برای خرید و فروش ماشین در اینترنت راه‌های مختلفی وجود دارد که مهم ترین، ساده ترین و سریعترین آنها سایت و اپلیکیشن دیوار است.

برای فروش راحت و بی دغدغه می‌توانیم اپلیکیشن‌ اندروید یا آی او اس دیوار را نصب کرده یا وارد سایت‌ آن شویم و به راحتی در سایت خرید و فروش دیوار با آگهی مناسب در بخش فروش وسایل نقلیه مشتری مناسب برای وسیله خود پیدا کنیم.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودآموز فروش خودرو در اینترنت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است