Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

محصولات مدیران خودرو به استاندارد آلایندگی یورو۶ می رسند

شنبه | ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۴ | کد خبر: CP- ۱۷۱۳۴ | سرویس: مدیران خودرو
کارپرس:
مدیران خودرو یکی از کمپانی های خودروسازی دوستدار محیط زیست بوده و محصولات این شرکت به زودی به استاندارد آلایندگی یورو6 می رسند.

توجه به حفظ محیط زیست، حمل و نقل پاک و کاهش آلایندگی و تولید خودروهایی که کمترین میزان آلایندگی و صدمه را به محیط زیست وارد می کنند امروزه به عنوان یک ارزش بزرگ و مهم در صنعت خودروسازی و ارتباط آن با جامعه مطرح می شود.

توجه به مبحث آلایندگی خودروها با توجه به وضعیت آلاینده بحرانی کلان شهرهای کشور در سالهای اخیر در کشور ما نیز مورد توجه قرار گرفته و قطعا خودروسازان در جهت منافع ملی و ارزش های اجتماعی باید اقدامی موثر را در این باره انجام دهند.

یکی از شرکتهایی که همواره اولویت و اساس کار خود را با همین شعار آغاز کرده شرکت مدیران خودرو است، همه ما اواسط دهه 80 را به یاد می آوریم که شرکت مدیران خودرو فعالیت خود را با عرضه خودروی 110 با شعار کم مصرف ترین خودروی تولید کشور آغاز نمود .

در حال حاضر تمامی محصولات شرکت مدیرلن خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو5 بوده و مدلهای جدید که در راه هستند خود را برای کسب استاندارد آلایندگی یورو 6 آماده می کنند تا نشان دهند اهمیت به محیط زیست و سلامت ملی به عنوان یک اصل مهم برای این خودروساز شناخته می شود.

پیشرانه تمامی این محصولات مدیران خودرو توسط شرکت مهندسی معروف اتریشی به نام AVL  طراحی شده که خود شرکت بزرگ و صاحب تکنولوزی در زمینه تولید پیشرانه های پاک ، کم مصرف ، پر بازده و دوستدار محیط زیست است.

قطعا تولید خودروهای پاک و کم مصرف در شرایط بحرانی آلودگی میتواند به  سلامت جامعه و اقتصاد کشور کمک نماید ، به امید آنکه با حمایت های دولتمردان محترم و توسعه امکانات و زیرساختها امکان تولید و عرضه خودروهای برقی نیز هرچه زودتر مهیا گردد تا شاهد بهبود و تغییرات  در آلایندگی کلان شهرها و زندگی شاد و سالم تری باشیم.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

محصولات مدیران خودرو به استاندارد آلایندگی یورو۶ می رسند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است