همین دیدگاه در بین خودروهای تولیدی نیز وجود داشت و اولین محصول کراس اووری که دارای بدنه بزرگ و تنومند بود خودروی تیگو5 محصول مدیران خودرو بود که در سال 1394 وارد بازار شد و همگان به لحاظ هیبت و قدرت آنرا نمونه ایی مشابه هیندای سانتافه با قیمتی اقتصادی تر میدانستند .
در همان ارزیابی های اولیه ، تیگو5 نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرد ، و امید موفقیت در بازار را نوید داد ، محصولی که در سایر بازارها نیز توانست موفقیت قابل قبولی را کسب کند.
بدنه جادار و مستحکم که در تستهای مختلف ایمنی به خوبی قدرت خود را نشان داده در کنار آپشن های متعدد ایمنی و رفاهی را متوان از مشخصه های بارز این خودرو دانست ، امروز می توان نمونه های از تیگو5 را در بازار با کارکردهایی معادل 400 الی 500 هزار کیلومتر یافت که کاملا سالم هستند و مورد رضایت مشتریان ، یک شاسی بلند بزرگ ، مستحکم و جا دار خانوادگی با طراحی مناسب و مطابق میل مشتریان ایرانی ، نتیجه کار نیز فروش بیش از 50.000 دستگاه خودرو از ابتدای ورود آن به بازار تا کنون بوده که آنرا در زمره پر فروش ترین ها و موفق ترین های این سگمنت قرار داده است .
تیگو5 در ایران دوبار تحت عمل جراحی قرار گرفت ، یکبارجراحی جزئی بیرونی و بار دیگر جراحی جزئی داخل ، هر چند تغییرات اندک بود اما نتیجه آن قابل قبول و تاثیرگذار بود .
شرکت مدیران خودرو همواره به مقوله نیازها و خواسته های بازار توجهی ویژه داشته و متناسب با آن مدلهای به روز شده و جدید محصولات خود را راهی بازار می کند تا در کنار سیستم بهبود و ارتقاء کیفی مشتریان خود را راضی نگاه دارد و نشان دهد که به خواسته های آنها توجه ویژه دارد ، تیگو5 نیز محصولی است که همواره از این اصل تبعیت می کند و توانسته جایگاه خود را تثبیت نماید .
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان