Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

فراخوان سوبارو بخاطر نقص در ترمز

یکشنبه | ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۸ | کد خبر: CP- ۱۲۱۲۹ | سرویس: فراخوان خودرو
کارپرس:
شرکت خودروسازی سوبارو در ژاپن تحت تاثیر نقص در پدال ترمز تعداد زیادی از خودروهای خود را فراخوان داد.
به گزارش کارپرس، مدت‌هاست فراخوان شرکت‌های خودروسازی بزرگ در گوشه و کنار جهان بعلت مشکلات و نقص‌های فنی بالا گرفته است و خودروسازان برتری نظیر نیسان موتورز، جنرال موتورز، هیوندای موتورز و غیره برای برطرف کردن مشکلات مربوط به خودروهای خود آنها را فراخوان داده‌اند تا به بررسی و برطرف کردن مشکل در آنها بپردازند.

بر اساس گزارش وب سایت دیجیتال‌ترندز، به تازگی شرکت خودروسازی سوبارو در ژاپن از دارندگان تمامی خودروهای مدل Outback و Legacy درخواست کرده است که هر چه سریعتر به نزدیکترین مراکز و تعمیرگاههای مجاز این شرکت مراجعه کنند تا مشکل و نقص ایمنی در پدال ترمز آنها به صورت رایگان برطرف شود.

طبق اطلاعات مندرج در گزارش فراخوان انجمن ملی ایمنی بزرگراهها و ترافیک جاده‌ای آمریکا (NHTSA)، مشکل و نقص فنی موجود در پدال ترمز خودروهای مذکور سوبارو به شدت جدی تلقی شده است و دارندگان این خودروها موظف خواهند بود هر چه سریعتر به مراکز مجاز مراجعه و نقص خودروهای خود را برطرف کنند تا بدین ترتیب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و تصادفات رانندگی جلوگیری به عمل بیاورند.

بر اساس این اطلاعات، نقص در عملکرد پدال ترمز در بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ خودروی ساخته شده توسط شرکت ژاپنی سوبارو گزارش و اعلام شده است که دو هزار و ۸۶۲ دستگاه آن به خودروی Outback و ۶۰۵ دستگاه آن نیز به خودروهای سدان Legacy تعلق دارد. این خودروها همچنین در حدفاصل ژوئیه تا اوت سال جاری میلادی به تولید رسیده و در دسترس مشتریان قرار گرفته‌اند.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فراخوان سوبارو بخاطر نقص در ترمز

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است