Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

کودکان مشهدی خاطراتی ماندگار با سایپا برای خود ثبت کردند

جمعه | ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۶ | کد خبر: CP- ۳۵۴۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مدیریت ارتباطات سایپا به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان اقدام به انجام ویژه برنامه همراه با برگزاری مسابقات و اهدای جوایز نموده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، اداره فرهنگی مدیریت ارتباطات گروه خودروسازی سایپا در طول برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد هرشب با برگزاری جنگ شادی فضایی شاد و پر از نشاط برای کودکان ایجاد می کند.

براساس این گزارش در غرفه فرهنگی سایپا مسابقات متعددی با هدف آشنایی بیشتر با مفاهیم اخلاق در رانندگی انجام می شود که تمامی بازدیدکنندگان می توانند در این برنامه شرکت کرده و به برندگان به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

از دیگر برنامه های غرفه فرهنگی سایپا اهدای کتاب های فرهنگی، مذهبی در راستای توجه ویژه به فرهنگ و اخلاق در اجتماع است که همه روزه بین بازدیدکنندگان توزیع می شود.

انجام مسابقات نقاشی با موضوعات خودرو،رانندگی و سایپا همچنین توزیع کتابچه نقاشی و بسته مدادرنگی در طول زمان نمایشگاه از دیگر فعالیتهای غرفه فرهنگی سایپاست.

گفتنی است در راستای مسئولیت های اجتماعی سایپا و حمایت از محیط زیست سعی شده هدایا به نحوی انتخاب شود که به طبیعت بازگشت پذیر باشند.

این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۰ مردادماه در محل دایمی نمایشگاه های مشهد برگزار می شود و گروه خودروسازی سایپا در سالن عطار همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای علاقمندان خواهد بود




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کودکان مشهدی خاطراتی ماندگار با سایپا برای خود ثبت کردند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است