Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
قائم مقام مدیرعامل سایپا خبر داد:

رشد ۵۵ درصدی تولید سایپا در سال جاری

سه شنبه | ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۰ | کد خبر: CP- ۱۴۸۹۸ | سرویس: سایپا
کارپرس:
قائم مقام مدیرعامل سایپا از رشد ۵۵ درصدی تولید سایپا در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: یکصد هزارمین محصول سایپا در سال ۹۹ شب گذشته تولید شد.
به گزارش کارپرس، مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش امروز سه شنبه سوم تیرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با وجود شرایط تحریم کشور و وقوع بحران کرونا دستیابی به ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو، سایپا را با رشد ۵۵ درصدی در فاکتور و تحویل محصولات نسبت به سال گذشته مواجه کرد.

پایان تولید محصولات پراید در تابستان

باقری با بیان اینکه سایپا تغییر و تحول در سبد محصولات خود را در قالب یک جراحی بزرگ در دستور کار قرار داده است، بیان کرد: تابستان امسال مراسم پایان تولید پراید را بطور رسمی برگزار خواهیم کرد و آخرین مدل سواری از خانواده پراید تا پایان تیرماه از خطوط تولید سایپا خارج می شود.

محصولات جدید در خط مقدم تولید

قائم مقام مدیرعامل سایپا در ادامه مطرح کرد: توقف تولید سایپا با افزایش تولید سایر محصولات همراه خواهد بود که شاهین پیش قرا‌ول آن است.

باقری ادامه داد: تیبا، ساینا و کوییک بیشترین سهم از تولیدات سایپا در سال جاری را خواهند داشت و خودروی شاهین به عنوان جدیدترین محصول ساپا از نیمه دوم سال تحویل مشتریان و وارد بازار می‌شود.

تحویل 18 محصول تا پایان تابستان

وی با تاکید براینکه نبض تولید بطور مطلوبی در جاده مخصوص جریان دارد، بیان کرد: خطوط تولید سایپا بصورت ۲۴ ساعته درحال فعالیت هستند تا سرعت تحویل محصولات ارتقا یابد.

باقری ضمن اشاره به اینکه ۱۸ محصول سایپا تا پایان تابستان بطور کامل تحویل مشتریان می شوند، افزود: براین مبنا تعهد معوقی در این محصولات نخواهیم داشت و نام دو محصول تعویقی را به دلیل سواستفاده دلالان اعلام نمی کنیم اما بزودی تحویل این دو مدل خودرو نیز تعیین تکلیف خواهد شد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رشد ۵۵ درصدی تولید سایپا در سال جاری

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است