Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نماینده وزارت بهداشت: سایپا فعاليت‌هاي موثری در مقابله با شيوع کرونا داشته است

مهر تایید وزارت بهداشت بر اقدامات گروه سایپا در مقابله با کرونا

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۸ | کد خبر: CP- ۱۴۰۳۵ | سرویس: سایپا
کارپرس:
نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در گروه خودروسازی سایپا ضمن بازدید و بررسی پروتکل‌ها و اقدامات اجرایی مبارزه با شیوع ویروس کووید-۱۹ در سالن‌ها و خطوط تولید، اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا در مقابله با کرونا را تایید کرده و آن را مثبت ارزیابی کردند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي تهران و معاون اجرایی بهداشت دانشگاه علوم پزشكي ايران با حضور در جلسه ستاد مقابله با كرونای گروه خوروسازي سايپا و بازديد از وضعيت سالن‌هاي توليدي به بررسي پروتكل هاي اجرايي و اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا پرداختند.

در اين بازديد سیدجواد سليماني، مديرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تجلیل از عملكرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجاهدت ‌مبارزه با کرونا، بر ضرورت همكاري دوجانبه با اين وزارتخانه در راستاي مقابله با شیوع این بیماری تاكيد كرد و از برنامه‌ريزي ويژه سايپا برای صیانت از سلامت کارکنان و كنترل شیوع این ویروس در زمان آغاز به كار مجدد فعاليت‌های توليدي خبر داد.

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي تهران نیز ضمن قدردانی از عملكرد سایپا و ستاد مبارزه با كرونای این گروه در اجراي كامل پروتكل‌هاي بهداشتي گفت: فعاليت هاي موثر و پيش بيني هاي هوشمندانه در گروه سایپا نقش پررنگی در كاهش شيوع اين ويروس در سطح کارکنان اين واحد بزرگ صنعتي داشته است.

دکتر بابک عشرتی ادامه داد: اميدواريم با تداوم اجرا و استمرار اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی در سایپا، همزمان با حفظ سلامت کارکنان، گام های اولیه تحقق شعار جهش تولید در سال ۹۹ برداشته شود.

وي افزود: فعاليت مجدد در خطوط توليدي و سطح كارخانه ها با رعايت موارد بهداشتي و اصول مهندسي كه كمترين تداخل انساني را به همراه داشته باشد امكان پذير خواهد بود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مهر تایید وزارت بهداشت بر اقدامات گروه سایپا در مقابله با کرونا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است