Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
علیشاهی خبر داد:

افزایش معنا دار رضایت مشتریان در سایپا یدک

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۷:۴۵ | کد خبر: CP- ۳۰۴۹ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
شرکت سایپا یدک در راستای ماموریت های خود مبنی بر افزایش رضایت مشتریان، بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به رشد۴ درصدی شاخص رضایت مشتریان شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، در سال گذشته با بهره گیری از سیستم ندای مشتریان (Voc) ، شناسایی ایده های خلاقانه، نوآوری و بهبود مستمر در فرآیندهای کاری، اقدامات موثری در عرصه خدمات پس از فروش انجام داده است.

در این راستا مطابق آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت سایپا یدک موفق به جهش 4 درصدی شاخص رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش در سال 95 شده که این میزان، بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش و عامل مثبتی در جهت رشد2.9 % این شاخص در صنعت خودرو در سال 95 شده است .

شرکت سایپایدک با شبکه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر 1411 نمایندگی مجاز، عاملیت فروش و تعمیراتی است که در راستای رسیدن به هدف عالی جلب رضایتمندی ذی نفعان و به ویژه مشتریان با بهترین شیوه ممکن و نوآورانه در افق 1400، با بهره مندی از کارکنانی توانمند، اخلاق مدار و پاسخگو، تلاش دارد به عنوان برترین و محبوب ترین سازمان خدمات پس از فروش کشور شناخته شود.

همچنین رحیم علیشاهی مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اظهار کرد : بر اساس این گزارش، سایپا یدک موفق شده است با تمرکز بیش از پیش بر تامین به موقع قطعات یدکی و همچنین افزایش کیفیت خدمات به مشتریان در نمایندگی های سایپا، شاخص رضایت مشتریان را ارتقا دهد. بر این اساس سایپایدک موفق به تحقق دستورات وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش رضایت مشتریان شده که این روند در سال جاری رو به رشد خواهد بود.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

افزایش معنا دار رضایت مشتریان در سایپا یدک

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است