Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

نفوذ خدمات سایپا یدک به آنسوی مرزهای ایران

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۳:۵۸ | کد خبر: CP- ۱۷۷۴ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
سازمان خدمات پس از فروش سایپا موفق شد در حوزه قطعات و مجموعه خودرو عنوان صادرکننده نمونه استان تهران را از آن خود کند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، در مراسمی که به منظور تقدیر از صادرکنندگان برتر استان تهران برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس صادرکننده نمونه به مدیرعامل سایپایدک اهدا شد.

استقبال خوب مشتریان خارجی از خدمات ارائه شده، حجم صادرات قطعات یدکی، تداوم بیش از 10 سال حضور در بازارهای صادراتی، تعدد بازارهای صادراتی، کسب گواهینامه‌های کیفی مختلف از موسسات معتبر بین‌المللی، آموزش بهینه کارکنان شرکت و نمایندگان خارج از کشور، سطح توانمندی‌های منابع انسانی، عضویت در انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی صادراتی و در نهایت بسیج تمامی امکانات و توانایی‌های شرکت از جمله عوامل موثر در انتخاب سایپایدک به عنوان صادرکننده برگزیده عنوان شده است.

سایپایدک ضمن انجام برنامه‌ریزی راهبردی جهت تعمیق حضور خود در بازارهای صادراتی با هدف ارتقاء برند سایپا و نیز ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده توسط شبکه خارج از کشور به مشتری، با همکاری واحدهای تخصصی شرکت، اقدامات متنوعی مانند سفارش‌گذاری، تامین و ارسال قطعات یدکی تحت برند سایپا و استانداردسازی شبکه خدمات پس از فروش را انجام داده است.

همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی ستادی و فنی برای شبکه در محل نمایندگی‌ها و نیز مرکز آموزش سایپایدک، ارائه مشاوره‌های فنی، ایجاد بسترهای نرم‌افزاری، سفارش‌گذاری، تامین و ارسال ابزار مخصوص و دستگاه عیب‌یاب، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی در بازارهای اصلی نیز از جمله اقدامات انجام شده توسط سایپایدک در زمینه صادرات می‌باشد.

مدیرعامل سایپایدک در حاشیه این مراسم در سخنانی گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای سیاست ها و برنامه های گروه سایپا اقدام به توسعه بازارهای هدف خود در کشورهای عراق، الجزایر، مصر، اوکراین، آذربایجان، ترکمنستان و نیجریه نموده است.


وی ادامه داد: برنامه های توسعه‌ای صادرات در راستای گسترش خدمات پس از فروش و پشتیبانی از محصولات گروه سایپا تدوین شده و افزایش کیفیت خدمات نقش موثری در استقبال از خدمات پس از فروش در بازارهای هدف داشته است.

علیشاهی افزود: ارتباط مستقیم با شرکت‌های سایپا، سازه گستر، مگاموتور و سایپا کاشان باعث شده که زنجیره تامین عملکرد رو به رشدی داشته باشد و این فرآیند در نهایت باعث افزایش رضایت مندی نمایندگی‌های سایپا شده است.


لازم به یادآوری است که شرکت سایپایدک بر اساس استراتژی تعریف شده و در راستای تاکیدات مدیریت ارشد گروه، در سال‌های گذشته نیز موفق شد با همت کارکنان تلاشگر خود در سه دوره متوالی عنوان صادر کننده نمونه کشوری و استانی را نیز از آن خود کند. در این مراسم از 30 صادر کننده نمونه که بیشترین حجم صادرات را در طول سال جاری داشته اند تقدیر شد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نفوذ خدمات سایپا یدک به آنسوی مرزهای ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است